نشست «موزه و کودک» با حضور احمد محیط‌طباطبایی برگزار می‌شود

دومین نشست تخصصی موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان «ویژگی‌های راهنمایان و مربیان موزه کودک» با حضور سیداحمد محیط‌ طباطبایی برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نشست با حضور سیداحمد محیط طباطبایی مشاور رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری کشور، رئیس ایکوم (کمیته ملی موزه‌های ایران)  و مدیر پایگاه میراث فرهنگی بافت تاریخی زواره برگزار خواهد شد.

توجه به مفاهیم و اصول موزه‌داری برای کودکان و ایجاد جریان علمی در این حوزه، از مهم‌ترین اهداف برگزاری نشست‌های «موزه و کودک» است.

قرار است نشست «ویژگی‌های راهنمایان و مربیان موزه کودک» با همکاری ایکوم ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ روز دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ در موزه تاریخ کانون واقع در میدان شهدا، خیابان پیروزی، خیابان شهید اسپندی (افروز)، نبش کوچه نگران‌پور، پلاک ۷، برگزار شود.

سلسله نشست‌های علمی «موزه و کودک» با حضور صاحب‌نظران هر سه ماه یک‌بار با موضوعی جدید در موزه تاریخ کانون پرورش فکری برگزار خواهد شد.

حضور تمامی علاقه‌مندان در نشست‌های «موزه و کودک» آزاد است.

بر همین اساس، اداره کل آموزش و پژوهش کانون برای کارشناسان و مربیان کانون که در این نشست‌ها شرکت‌ ‌می‌کنند، گواهی آموزشی صادر می‌کند.

یادآوری می‌شود موزه تاریخ کانون اولین موزه تخصصی کودک و نوجوان و تنها موزه تخصصی با موضوع تاریخ است که دارای بخش‌هایی همچون تونل زمان، سرداب، رمپ، اتاق کره، سالن نمایش و... است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =