اهمیت کارگاه‌های مثبت‌اندیشی کانون در کاهش آسیب‌های اجتماعی

در جلسه مشترک مدیر کل کانون و دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان بر اهمیت و نقش فعالیت‌های کانون در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون آذربایجان شرقی، علی بینش در این دیدار با تشریح اقدامات ۹ ماهه سال جاری در زمینه پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد: برگزاری ده‌ها کارگاه آموزش مهارت‌های زندگی در زمینه بهداشت روانی، فضای مجازی، مهارت‌های « نه » گفتن، از جمله برنامه‌های کانون استان در این عرصه بوده است و تا پایان سال جاری نیز این کارگاه‌ها تداوم خواهد داشت.

وی به همکاری تنگاتنگ اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،  با دفاتر تسهیل‌گری استانداری آذربایجان شرقی در مناطق حاشیه‌نشین اشاره کرد و در عین حال افزود: کانون استان با برگزاری کارگاه‌های «مهارت‌های مثبت‌اندیشی» به نتایج ارزشمندی در اثرگذاری این کارگاه‌ها در ایجاد خودباوری و نشاط اجتماعی در بین نوجوانان رسیده است و امیدواریم ستاد مبارزه با مواد مخدر استان به عنوان یک شریک فرهنگی، مشارکت خوبی در این زمینه با کانون داشته باشد.

«یاقوتی» دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز دراین دیدار با تشکر از نقش بسیار مهم و اثرگذار فعالیت‌های کانون در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی، به همکاری خوب کانون استان با این ستاد اشاره کرد و در عین حال از ارائه گزارش‌های منظم و به موقع کانون در زمینه اقدامات انجام‌شده قدردانی نمود.

راه‌کارهای افزایش تعاملات فی‌مابین و همچنین حمایت و مشارکت ستاد مبارزه با مواد مخدر در زمینه توسعه کارگاه‌های مثبت اندیشی، از مباحث این جلسه بود.  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =