مرحله استانی هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون در البرز برگزار می‌شود

مرحله استانی هیجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان االبرز با حضور گروه‌های نمایشی مراکز کانون استان در کرج برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز ، پنج‌شنبه ۲۶ دی ماه ۱۳۹۸، مرحله استانی هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون در سالن همایش‌های اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان  برگزار می‌شود.

« قاسم سلیمانی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز ، با اشاره به اینکه این جشنواره با شعار «نمایش، تمرین زندگی، ساختن آینده» برگزار می‌شود، افزود: ۹ نمایش از مراکز فرهنگی و هنری سراسر استان در این جشنواره به روی صحنه خواهند رفت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز ضمن اشاره به پیوند خلاقیت و تفکر در هنر نمایش،  تمرین زندگی و تجربه ناشناخته ها برای ساختن آینده، فراهم کردن فضای مناسب برای تبادل تجربیات و افزایش مهارت‌های فردی و اجتماعی، ایجاد زمینه برای جذب و پایدار سازی اعضا، تشویق ذوق و سلیقه اعضا و مربیان علاقه‌مند به هنر نمایش و ایجاد انگیزه در سایر علاقه‌مندان و کشف و پرورش استعدادهای نمایشی اعضا و مربیان را از اهداف اصلی این جشنواره خواند.

لازم به توضیح است آیین اختتامیه جشنواره هنرهای نمایشی کانون استان البرز نیز روز پنج‌شنبه ۲۲ دی ماه ۱۳۹۸ از ساعت ۳۰/۱۶ الی۳۰/۱۷ در سالن همایش‌های این اداره کل واقع در کرج، خیابان شهید صدوقی، خیابان شهیدنامجو، برگزار خواهد شد.

مرحله کشوری این دوره از جشنواره هنرهای نمایشی کانون نیز  براساس اعلام فراخوان قرار است ۲۶-۲۹ فروردین ۱۳۹۹ برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =