داوران مرحله استانی جشنواره «هنرهای نمایشی» کهگیلویه و بویراحمد تعیین شدند

داوران جشنواره استانی «هنرهای نمایشی» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد تعیین شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، هجدهمین دوره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در کشور در حالی برگزار می شود که کهگیلویه و بویراحمد  این رویداد را 26 دی  در یاسوج  برگزار می نماید.

بر این اساس با حکم مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، داوران جشنواره استانی نمایش عروسکی از سوی کبری اخلاقی نیا انتخاب شدند.

مدیر کل کانون کهگیلویه و بویراحمد ؛ رضا گشتاسب ، فرود عباسی  و کوروش شمس را به عنوان داور جشنواره  تعیین کرد.

کوروش شمس ، متولد سال 1350، دارای مدرک کارشناسی هنر است. وی تا کنون نویسندگی بیش از 20 نمایشنامه را انجام و 40 نمایش را کارگردانی کرده است . در جشنواره متعدد ملی شرکت نموده است و جوایزمتعددی را در بخش های نویسندگی ، کارگردانی و بازیگری  ز جشنواره ملی ، منطقه ای را بدست آورده است.

وی دبیر کانون کارگردانان استان اصفهان و مسوول کانون نمایشنامه نویسان ، مدرس حوزه هنری اصفهان بوده است  کوروش شمس مدرس آموزش و پرورش ، عضو شورای ارزشیابی و نظارت  در استان اصفهان بوده است.

فرود عباسی ، نویسنده ، منتقد هنری  متولد1355 دانشجوی دکتری تخصصی فلسفه هنر از دانشگاه آزاد اسلامی تهران  است.وی طراح ، گرافیست ، مدرس دانشگاه و داور چندین جشنواره و رویداد هنری و فرهنگی استان ، منطقه و ملی بوده است. پیشگام هنرهای نوین و تعاملی در استان است .

مسئول انجمن گرافیک حوزه هنری ، مدرس و سرپرست گروه گرافیک آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد است وی چندین نمایشگاه گرافیک را در سطح استان و  صدها عنوان جلد کتاب-پوستر-آرم ونشانه را طراحی کرده است.

رضا گشتاسب ،  متولد 1360 دارای مدرک  کارشناس‌ارشد  ادبیات نمایشی است. مدرس هنرستان هنرهای زیبا ، انجمن هنرهای نمایشی استان و حوزه هنری می باشد. از چهره های موفق ملی و بین المللی در زمینه نویسندگی و کارگردانی نمایش است. در فستیوال های بین المللی در کشورهای  آلمان، عراق و چین حضور موفق داشته است.

رضا گشتاسب  برگزیده چند دوره  تئاتر ملی ایران  در زمینه بازیگری و نویسندگی بوده است. جوان نخبه ملی است و حضور در 10 دوره جشنواره بین المملی تئاتر فجر ایران را در کارنامه هنری خود دارد. در حال حاضر رییس انجمن هنرهای نمایشی استان می باشد.

هجدهمین جشنواره هنرهای نمایش کانون در دو سطح استانی و کشوری برگزار می‌شود و پس از برگزاری مرحله استانی از هر استان سه نمایش به مرحله کشوری راه پیدا می‌کند.

مرحله استانی هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کشور در تاریخ 26 دی با حضور 8 نمایش از سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد  برگزار می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =