اهداء تولیدات فرهنگی کانون آذربایجان شرقی با موضوع معرفی سردار شهید سپهبد سلیمانی

مربیان کانون با حضور در تعدادی از مدارس تبریز، ضمن اجرای فعالیت‌های مختلف فرهنگی، تولیدات فرهنگی کانون با موضوع معرفی شهید سپهبد سلیمانی را به دانش‌آموزان اهداء کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون آذربایجان شرقی، با اجرای این برنامه اولین مرحله از تولیدات و پیوست‌های فرهنگی کانون آذربایجان شرقی در خصوص معرفی شخصیت و زندگی سردار قاسم سلیمانی رونمایی شد.

علی بینش، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی، با اعلام این مطلب تصریح کرد: همزمان با آغاز فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلف کانون در معرفی شخصیت، زندگی و مجاهدت‌های سردار سلیمانی برای مخاطبان کودک و نوجوان، پیوست‌های فرهنگی این فعالیت‌ها به کودکان و نوجوانان اهداء شد.

وی اعضاء مراکز فرهنگی هنری کانون و نیز دانش‌آموزان مدارس را مخاطبان این فعالیت‌ها عنوان کرد و اظهار امیدواری نمود اجری این برنامه‌ها گامی در مسیر الگوسازی و آشنایی کودکان و نوجوانان با شخصیت والای این شهید والامقام باشد.

مدیر کل اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، در عین حال تصریح کرد: مرحله دوم از این تولیدات فرهنگی، اختصاص به انتشار کتاب «قصه‌های سردار» برای مخاطبان کودک دارد که همزمان با دهه مبارک فجر، رونمایی خواهد شد.

گفتنی است مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلفی را در موضوعات فرهنگی، هنری وادبی، با هدف تبیین شخصیت و زندگی سپهبد شهید قاسم سلیمانی برگزار می‌کنند.

گزارش تصویری فعالیت‌های مربوط به معرفی شخصیت سردار سلیمانی را اینجا مشاهده فرمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =