رئیس کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر معرفی شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان به‌عنوان رئیس کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی معرفی شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، طی حکمی از سوی غلامرضا قندهاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری و عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان به‌عنوان رئیس کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی معرفی شد.

در حکم ابلاغ مدیرکل کانون استان سمنان آمده است:

با سلام و تحیت و تقدیر و سپاس قلبی از اهتمام تحسین‌برانگیز سنواتی جناب‌عالی و همکاران گرامی در برنامه‌ریزی و بزرگ‌داشت ایام‌الله و نظر به ضرورت تشریک مساعی و هم‌افزایی حداکثری تمامی ارگان‌ها، نهادها و تشکل‌های مردمی برای برگزاری مطلوب مراسم چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نخستین سال از آغاز دهه‌ی پنجم حیات طیبه نظام مقدس برآمده از نهضت الهی، خواهشمند است با بهره‌گرفتن از تجربه‌ی گرانسنگ سنوات قبل، نسبت به تشکیل کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی استان سمنان، به ریاست آن جناب، مبادرت و اقدام مقتضی را مبذول فرمایید.

گفتنی است؛ به‌منظور اجرای باشکوه‌تر و مطلوب‌تر برنامه‌های دهه‌ی فجر در دوازدهمین جلسه‌ی شورای فرهنگی این استان، مسئولان کمیته کودک و نوجوان در شهرستان‌ها تعیین شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =