کد خبر: 294952
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
بازدید 533
تیم فوتسال کانون کرمان عازم چالوس شد

اولین دوره مسابقه‌های سراسری فوتسال کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهر چالوس استان مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون کرمان، در این دوره از این مسابقات آقایان، ۱۲ تیم از استان‌های مختلف و ستاد تهران حضور دارند و طی روزهای ۲۹ دی تا ۳ بهمن در ورزشگاه شهید خزایی شهرستان چالوس با یک‌دیگر به رقابت می پردازند.

این در حالی است که، تیم فوتسال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان را علی زواری به عنوان سرپرست، علی‌رضا ساکت به عنران مربی، هادی سروستانی، علی‌اکبر سلطانی، محمدجواد جعفری سیرچی، عباس پنجی‌زاده، رضا جعفری و محمدرضا ابراهیم‌آبادی به عنوان بازیکن تشکیل می‌دهند و روز جمعه ۲۷ دی ۹۸ عازم چالوس خواهند شد.

بر اساس این گزارش تیم‌های راه‌یافته به این مرحله هریک پیش از این با تیم فوتسال استان هم‌جوار خود مسابقه داده‌اند و برنده آن به این مرحله را پیدا کرده است و تنها تیم‌های کرمان و خراسان رضوی طی قرعه‌کشی و بدون بازی به مرحله بعدی راه یافتند.

در همین حال طی قرعه‌کشی که روز ۱۸ دی با حضور امیرحسین آزادی‌وفا معاون توسعه و مدیریت منابع، سیدحسین خادم‌حسینی مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی، قاسم تنها مدیر دفتر مرکزی حراست کانون و کارشناسان اداره‌کل منابع انسانی و پشتیبانی کانون صورت گرفت، در گروه«الف» تیم‌های سمنان، کرمان و یزد و در گروه «ب» ستاد تهران، اردبیل و کرمانشاه با یک‌دیگر رقابت می‌کنند.

در عین حال در گروه «ج» نیز تیم خراسان رضوی، فارس و مازندران با هم بازی می‌کنند و در گروه «د» این مسابقات لرستان، آذربایجان شرقی و البرز با هم به رقابت می‌پردازند.

بر اساس این گزارش در مرحله بعدی برنده گروه «الف» با گروه «ج» و برنده گروه «ب» و «د» با هم بازی می‌کنند تا تیم‌های راه‌یافته به مرحله نهایی مشخص شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =