هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری اصفهان برگزار می‌شود

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: مرحله استانی هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با شعار «نمایش، تمرین زندگی، ساختن آینده»،چهار شنبه و پنج شنبه ۲ و ۳ بهمن ماه ۱۳۹۸، در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، مهدی قربانی با بیان اینکه برگزاری جشنواره هنرهای نمایشی در کانون پرورش فکری بیشتر جنبه آموزشی دارد اظهار داشت: برگزاری این جشنواره ها با اهدافی پیرامون توسعۀ فرهنگ ‌ایرانی – اسلامی‌، کشف استعدادهای خلاق در حوزه هنر نمایش و همچنین بیان نکات آموزشی و مهارتی جهت ارتقاء اعضاء کودک و نوجوان کانون در قالب هنر نمایش است که این امر باعث ایجاد جذابیت بیشتر برای کودکان و نوجوانان و همچنین فراگیری بهتر آموزش های فرهنگی و اجتماعی می شود.

وی در ادامه خاطر نشان شد: هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «نمایش، تمرین زندگی، ساختن آینده» و باهدف جذب و پایداری اعضاء کانون پرورش فکری به ویژه اعضاء نوجوان با رویکرد کشف و پرورش استعدادهای هنری اعضاء و توجه به فعالیت‌های گروهی و فراهم کردن فرصت برای تمرین مهارت‌های زندگی برای کودکان و نوجوانان، ترویج و معرفی ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی با استفاده از طریق هنر و همچنین فراهم نمودن فضایی جهت آشنایی بیشتر اعضای مراکز فرهنگی وهنری استان برگزار می شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ادامه داد: از ۲۶ اثر ارسالی از اعضاء مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر استان ۱۵ نمایش در سه بخش ( زنده، زنده عروسکی و عروسکی) در این جشنواره در روزهای دوم و سوم بهمن ماه در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری اصفهان به روی صحنه می روند.

مهدی قربانی در ادامه افزود: داوری این جشنواره را آقایان مجید کیمیایی پور و حمید شهرانی و خانم الهام عابدی بر عهده دارند.

وی در ادامه گفت: لازم به ذکر است آیین اختتامیه جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان روز پنج‌شنبه ۳ بهمن ماه ۱۳۹۸ از ساعت  15 الی 16 و 30 دقیقه در سالن مجتمع استان برگزار می شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در ادامه اضافه کرد: نفرات برتر این جشنواره نیز به مرحله کشوری این دوره از جشنواره هنرهای نمایشی کانون راه پیدا می کنند که براساس اعلام فراخوان این مرحله فروردین ماه ۱۳۹۹ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکزخوزستان برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =