شرکت فعال دانش آموزان ابتدایی در برنامه های کانون پرورش فکری شماره دو اصفهان

روزهای سه شنبه و چهارشنبه هر هفته کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره دو اصفهان میزبان دانش آموزان مقاطع ابتدایی دخترانه و پسرانه است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، مرکز شماره دو کانون پرورش فکری اصفهان در راستای ارائه خدمات  فرهنگی و آموزشی به عنوان برنامه های مکمل آموزش و پرورش و پرورش و همچنین پیرامون اجرای سیاست ها و اهداف ذاتی خود از اواخر آبان ماه ۹۸ مذاکراتی را با مدارسی که در محدوده و اطراف آن مرکز هستند را انجام داد که این امر با استقبال مدارس ابتدایی دخترانه و پسرانه روبرو شد.

در این طرح هدف فرهنگ سازی و آشنایی دانش آموزان مدارس و اولیای آنان با کانون پرورش فکری است و آشنایی آنان با فعالیت هایی که در این مرکز انجام می شود و همچنین در اجرای این برنامه ها سعی بر آن است تا دانش آموزان را به عنوان عضو جدید جذب کانون کنیم.

دانش آموزان در فعالیت های فرهنگی کانون از قبیل؛ نمایش فیلم، قصه گویی، کارگاه های ساخت کاردستی با لوازم و تکنیک های مختلف و در کارگاه های هنری نظیر نقاشی و خوشنویسی به صورت گسترده و فعال شرکت می کنند که باعث استقبال اولیای تربیتی مدارس از این طرح و برنامه ها نیز شده است و کلیه فعالیت هایی که برای دانش آموزان درنظر گرفته شده و اجرا می شوند براساس درخواست مدارس و ظرفیت های موجود مرکز اجرا می شود.

این طرح به صورت منظم و مستمر از آذر ماه آغاز شده است که دانش آموزان پسر کلاس پایه سوم روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت ۱۰ تا ۱۲ اجرا می شود و برای دانش آموزان دختر کلاس پایه چهارم روزهای چهارشنبه هر هفته برنامه ها از ساعت ۱۰تا ۱۲ اجرا می شوند. این طرح تا اواسط اسفند ماه نیز همچنان ادامه دارد.

به غیر از این برنامه طرح «حال خوش زندگی» نیز ویژه نوجوان برای دانش آموزان مقطع ششم ابتدایی مدرسه حضرت معصومه (س) در این مرکز اجرا می شود که در این طرح دانش آموزان در فعالیت های فرهنگی نظیر دفترنقش و روانخوانی کتاب به صورت فعال شرکت می کنند.

 انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =