برگزاری مسابقه‌های‌ورزشی مقدمه‌ای برای تغییر ساختار فرهنگ سازمانی است

معاون توسعه و مدیریت منابع برگزاری اولین دوره مسابقات سراسری کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را مقدمه‌ای برای تغییر ساختار فرهنگ سازمانی این مجموعه دانست.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، امیرحسین آزادی‌وفا در آیین پایانی اولین دوره مسابقات سراسری کارکنان کانون با بیان این مطلب گفت: مسابقات ورزشی موجب ایجاد بستری برای نشاط، همدلی و دوستی در میان کارکنان و تقویت روحیه و انگیزه بیشتر برای خدمت‌رسانی می‌شود.
وی با بیان این که ورزش در منابع ملی و دینی ما جایگاه مهمی دارد افزود: برگزاری این رویدادها به دوستی و ارتباط بیشتر کارکنان در سراسر کشور کمک می‌کند و موجب شکل‌گیری خانواده‌ای بزرگ به گستره تمام کشور می‌شود که در نهایت منفعت آن به مخاطبان کودک و نوجوان خواهد رسید.
معاون توسعه و مدیریت منابع کانون هم‌چنین خاطرنشان کرد: از نظر نظام اداری ساعت ورزش و هزینه برای سلامتی کارکنان از حقوق کارمندان است و این حق همواره از سوی کارمندان باید مطالبه شود.
آزادی‌وفا در ادامه ضمن قدردانی از مدیران کل استانی به خاطر همراهی‌ها و تلاش دست‌اندرکاران برگزاری یادآور شد: به درخواست مدیرکل کانون استان خوزستان دومین دوره این رقابت‌ها در این استان برگزار خواهد شد.


وی هم‌چنین خواستار برگزاری رقابت‌هایی در رشته‌های دیگر در دوره‌های بعدی شد و اظهار داشت مدیرکل کانون اردبیل نیز آمادگی خود را برای برگزاری رقابت‌های ورزشی ویژه بانوان کانون اعلام کرده است که باید برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه صورت گیرد.
معاون توسعه و مدیریت منابع کانون در پایان اظهار امیدواری کرد این حرکت با قوت بیشتر ادامه یابد تا در آینده نزدیک با شناسایی استعدادهای ورزشی و ظرفیت‌های موجود در استان‌های مختلف بتوانیم یک تیم‌ منتخب داشته باشیم و در رقابت‌ها و لیگ‌های سازمان‌ها شرکت کنیم.
اولین دوره مسابقات سراسری کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب از ۲۹ دی تا ۳ بهمن ۱۳۹۸ در شهرستان چالوس استان مازندران برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =