نشست هم‌اندیشی شورای سیاست‌گذاری جشنواره‌ی نقالی در سمنان

دومین نشست اعضای شورای سیاست‌گذاری نخستین جشنواره‌ی ملی نقالی کودکان شهرهای راه ابریشم با موضوع طراحی پوستر این جشنواره در شهرداری سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، شورای سیاست‌گذاری نخستین جشنواره‌ی ملی نقالی کودکان شهرهای راه ابریشم ایران، صبح روز یک‌شنبه ۶ بهمن‌ماه ۱۳۹۸ با حضور فروهر معدنی معاون فرهنگی، طاهره جعفرزاده کارشناس روابط‌عمومی کانون پرورش فکری، نمایندگانی از شهرداری، مرکز آموزشی دانشگاهی هنرآفرین پویان و نهاد کتابخانه‌های عمومی سمنان به میزبانی اداره شهر دوستدار کودک در محل شهرداری سمنان تشکیل شد و اعضا درخصوص پوستر جشنواره و آیین رونمایی از آن، نظرها و پیشنهادهای خود را بیان کردند.

بر اساس این گزارش از مجمع شهرهای راه ابریشم، خبرگزاری ایرنا و کودک‌پرس به‌عنوان حامی جشنواره به‌ویژه در زمینه‌ی اطلاع‌رسانی و تبلیغات با هدف معرفی بیش‌تر جشنواره در سراسر کشور، دعوت و مقرر شد تا در روز یک‌شنبه ۱۳ بهمن‌ماه پس از تأیید نهایی طرح، از پوستر این جشنواره با حضور مدیران کل و جمعی از مسئولان در محل خبرگزاری ایرنای سمنان رونمایی شود.

شورای سیاست‌گذاری جشنواره هدف اصلی از برگزاری آن را توسعه و ترویج فرهنگ ایرانی‌اسلامی و آداب و رسوم بومی و محلی، کشف استعداد کودکان و نوجوانان و تلاش برای شکوفایی آن، ایجاد شور و نشاط بین کودکان و نوجوانان و گسترش آموزش‌های شهروندی برشمرد.

گفتنی است؛ دبیرخانه‌ی این جشنواره در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دایر شده و کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال مخاطبان آن هستند که می‌توانند آثار خود را به پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به نشانی festival.semnan.ir ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =