کد خبر: 295240
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
انتصاب مدیر کانون زبان خوزستان

رئیس کانون زبان ایران، سید جمشید افشانی را به سمت مدیر کانون زبان استان خوزستان منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، با حکمی از سوی مصطفی مومنی، رئیس کانون زبان ایران، سید جمشید افشانی به سمت مدیر کانون زبان استان خوزستان منصوب شد.

مراسم تودیع مسعود ورناصری و معارفه سید جمشید افشانی به‌عنوان مدیر کانون زبان خوزستان امروز، دوشنبه ۷ بهمن‌ماه با حضور مصطفی مومنی رئیس کانون زبان ایران، وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید لطف‌الله سپهر و طیبه اسماعیلی مشاورین استاندار خوزستان و جمعی دیگر از مسئولین کشوری و استانی در مجتمع فرهنگی هنری کانون اهواز برگزار شد.

مصطفی مومنی، رئیس کانون زبان ایران در این مراسم با اشاره به قدمت ۹۰ ساله کانون زبان گفت: کانون زبان در ۳۱ استان کشور ۳۰۰ شعبه دارد که ۴ هزار و ۸۰۰ پرسنل آن سالیانه به بیش از یک‌میلیون ۲۰۰ هزار نفر زبان‌آموز خدمت‌رسانی می‌کنند.

رئیس کانون زبان ایران با تأکید بر این‌که در کانون زبان ایران تمرکز فقط بر آموزش زبان انگلیسی نیست افزود: در حال حاضر در شعب مراکز کانون زبان، به علاقه‌مندان آموزش زبان‌های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، عربی، اسپانیایی، ایتالیایی، روسی و فارسی برای غیرفارسی زبان‌ها خدمات ارائه می‌شود.

مومنی در ادامه به تفاوت تعداد آموزش زبان‌های مختلف در برخی مراکز کانون اشاره کرد و گفت: این تفاوت‌ها ناشی از کمبود کادر علمی و مدرس است.

وی مهارت افزایی را یکی از اهداف اصلی کانون زبان برشمرد و عنوان کرد: بر همین اساس کانون زبان ایران در شهرهای کوچک نیز مراکز آموزشی راه‌اندازی کرده است و به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.

گفتنی است مراسم تودیع و معارفه مدیر کانون زبان خوزستان ساعت ۱۰ روز دوشنبه ۷ بهمن‌ماه ۱۳۹۸ در مجتمع کانون واقع در اهواز، فاز ۲ پادادشهر، روبه‌روی بازارچه برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =