ویژه برنامه های هنری و ادبی دهه فجر با عنوان مهربان پدر و به یاد سردار دلها شهید سلیمانی در حبیب آباد اجرا می شوند

جلسه ستاد برگزاری چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهر حبیب آباد به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز یکشنبه 6 بهمن ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، جلسه ستاد برگزاری چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اعضاء ستاد راس ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 6  بهمن ماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حبیب آباد با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد.

در این جلسه ، با بیان اینکه گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) که امسال با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مصادف شده است بر برنامه ریزی هرچه بهتر برای برگزاری سالگرد انقلاب تاکید و همچنین ضرورت فضاسازی مناسب و آمادگی دراین زمینه بیان شد.

همچنین باتوجه به اهمیت این ایام مقرر شد تا کلیه نهادها و سازمان هایی که با کودکان و نوجوانان مرتبط هستند به گونه ای عمل کنند تا با تولید محتوای مناسب و همچنین برنامه ریزی مناسب جهت اجرای برنامه های متناسب با این ایام در راستای شناساندن ظرفیت های انقلاب به نسل جوان و ایجاد روحیه نشاط انقلابی درآنها اقدام لازم را به عمل آورند.

در ادامه این جلسه نیز از مسئولان و اعضاء ستاد خواسته شد تا با توجه به ایام فاطمیه برگزاری جشن های انقلاب به بعد از 15 بهمن موکول شود و در ادامه نیز به روزشمار روزهای دهه فجر از قبیل روزهای ایمان و جهاد و شهادت و روز تکریم مادران شهدا و برنامه نواختن زنگ انقلاب فاطمی در مدارس و اربعین شهادت سردار اشاره شد.

و در ادامه این جلسه نیز ضمن بیان جامع برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این دهه به تبیین برنامه ها و وظایف محوله حاضران پرداخته شد و بر ضرورت تعامل بین سازمان ها نیز تاکید شد .
همچنین در این نشست مقرر شد تا کلیه ویژه برنامه های ایام الله دهه فجر با شعار «انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایت مداری، جهاد و مقاومت» برگزار شوند.

براساس برنامه ریزی های انجام شده در این نشست نیز مقرر شد تا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کنار فعالیت های محتوایی به مناسبت ایام الله دهه فجر نمایشگاه دست سازه های اعضاء خود را با همکاری و دعوت از مدارس برگزار کند و همچنین کارگاه های متنوع فرهنگی و هنری را برای کودکان و نوجوانان برپا نماید و در این ایام نیز به صورت ویژه فیلم های سینمایی برای کودکان و نوجوانان در مرکز کانون اکران شود.

همچنین مقرر شد تا با اجرای فراخوان های هنری و ادبی با عنوان مهربان پدر، یاد و خاطره و رشادت های شهید سردار حاج قاسم سلیمانی گرامی داشته شود و با فراخوان عمومی کانون پرورش فکری ویژه برنامه جام فوتبال دستی نیز با هدف ایجاد شور و نشاط در حاشیه برنامه های جشن انقلاب برگزار شود تا با اجرای این برنامه ها بیش از پیش یاد و خاطره ایام الله دهه فجر در بین نوجوانان و جوانان زنده نگه داشته شود.

همچنین در این جلسه مقرر شد تا با استفاده از ظرفیت های کانون پرورش فکری و با هدف ایجاد همدلی و آموزش به کودکان و نوجوانان برای کمک به همنوعان با همکاری داوطلبان هلال احمر شهر حبیب آباد خیمه امداد رسانی جهت جمع آوری هدایای مردمی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان در مصلی نماز جمعه برپا شود.

در ادامه جلسه نیز مصوب شد تا شورای اسلامی شهر حبیب آباد در محل موزه حمام تاریخی حبیب آباد اقدام به برپایی نمایشگاه کتاب نماید و شرایط را برای بازدید اعضاء کودک و نوجوان کانون پرورش فکری فراهم کند.

همچنین در این جلسه قرر شد تا پایگاه ها و حوزه مقاومت بسیج نیز با اجرای برنامه هایی نظیر نشست روشنگری، برگزاری دورهمی حلقه های صالحین، یادبود و غبارروبی مزار شهدا و پیاده روی در این مسیر، برگزاری اردویی جهت بازدید از گلستان شهدای اصفهان، شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، همایش دوچرخه و موتورسیکلت سواران و مسابقات گام دوم انقلاب؛ شرایط شور و نشاط و استقبال کودکان و نوجوانان را در جشن بزرگ انقلاب فراهم آورند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =