هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی روزهای ۱۰ و ۱۱ بهمن ماه در مجتمع کانون تبریز

در این مرحله استانی هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی، ۱۰ گروه نمایشی منتخب، آثار خود را روزهای ۱۰ و ۱۱ بهمن ماه به روی صحنه خواهند برد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در این مرحله از جشنواره، ۱۰ گروه نمایش منتخب آثار خود را به روی صحنه خواهند برد.

گروه‌های نمایشی از مراکز کانون در شهرهای عجب‌شیر, هشترود، مرند، شبستر و ۶ گروه نمایش از مراکز کانون تبریز توانسته‌اند به این مرحله از جشنواره هجدهم راه یابند. تمامی مراحل تولید این نمایش‌ها در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به انجام رسیده است.

شناسائی استعدادهای هنری از بین کودکان و نوجوانان علاقه‌مند، انتقال مفاهیم و موضوعات تربیتی از طریق آموزش‌های غیر مستقیم ازجمله اهداف این جشنواره است.

گفتنی است ۳ گروه نمایشی از بین گروه‌های شرکت کننده و با رای داوران جشنواره به مرحله کشوری هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی معرفی خواهند شد.

علاقه‌مندان به نمایش عروسکی به ویژه خانواده‌ها در این جشنواره که روزهای ۱۰ و۱۱ بهمن ماه در مجتمع کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان تبریز برگزار خواهد شد می‌توانند به صورت رایگان از نمایش‌ها دیدن نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =