مرحله‌ی استانی هجدهمین جشنواره‌ی هنرهای نمایشی در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

مرحله استانی هجدهمین جشنواره‌ی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با حضور پانزده گروه نمایشی برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مرحله‌ی استانی هجدهمین جشنواره‌ی هنرهای نمایشی با حضور پانزده گروه نمایشی روزهای دوازدهم و سیزدهم بهمن‌ماه در استان برگزار می‌شود.

داوری این دوره از جشنواره، که با حضور پانزده گروه نمایشی از هشت مرکز فرهنگی‌هنری استان برگزار می‌شود، برعهده‌ی محسن شیرزایی، فرشته انصاری و بی‌با رهسپار است.

گفتنی است محسن شیرزایی فارغ التحصیل کارشناسی هنرهای تجسمی، دبیر هنر مدارس آموزش پرورش استان، مدرس هنرهای نمایشی دانشگاه فرهنگیان، بازیگر و کارگردان تیاتر دانشجویان کشور، مربی برگزیده‌ی تیاتر دانش آموزان کشور، مربی کارگاه‌های آموزش تیاتر، برگزیده چندین دوره فیلمنامه‌نویسی در سطح منطقه‌ای و ملی، عضو کانون مستندسازان سینمای ایران، دریافت چندین تندیس برگزیده جشنواره‌های فیلم کوتاه، حضور در دو جشنواره بین المللی فیلم مستند در کشور امریکا و ایتالیا را در سابقه‌ی فعالیت خود دارد.

هم‌چنین فرشته انصاری نیز بازیگری و کارگردانی نمایش‌های رادیویی به مت ۲۱ سال، حضور در جشنواره‌های منطقه‌ای و ملی هم‌چون فجر، دفاع مقدس، سوره و ... را در کارنامه‌ی کاری خود دارد و از این رهگذر جوایز متعددی از جشنواره‌های ذکر شده کسب کرده است.

در سابقه‌ی فعالیت هنری بی‌با رهسپار، فوق لیسانس پژوهش هنر، نیز به این موارد اشاره شده است: برگزیده‌ در بخش نویسندگی پانزدهمین جشنواره نمایش عروسکی کانون بخش مربیان، برگزیده در بخش طراحی صحنه پانزدهمین جشنواره نمایش عروسکی کانون بخش مربیان، برگزیده در بخش کارگردانی چهارمین جشنواره نمایش عروسکی کانون، برگزیده در بخش طراحی و ساخت عروسک چهارمین جشنواره نمایش عروسکی و برگزیده در بخش طراحی صحنه چهارمین جشنواره نمایش عروسکی کانون.

قابل ذکر است ناظر این دوره از جشنواره وحید خسروی است که حضور در جشنواره‎های بین‌المللی و ملی هم‌چون فجر، سوره، فتح خرمشهر، جشنواره‌ی دانشجویی، جشنواره‌ی لاهیجان، ارسباران و... را همراه با دریافت چندین تندیس از این جشنواره‌ها را در سابقه‌ی فعالیت خود دارد.

گفتنی است اختتامیه‌ی این جشنواره روز سیزدهم بهمن‌ماه ۱۳۹۸ در مجتمع کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =