تجدید میثاق کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با آرمان های انقلاب اسلامی

همزمان با آغاز دهه مبارک ایام الله فجر مدیران و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در ویژه برنامه 12 بهمن ماه که در گلستان شهدا اصفهان برگزار شد حضور پیدا کردند و باردیگر با آرمان های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، صبح روز شنبه 12 بهمن ماه 98 همزمان با سالگرد بازگشت رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی (ره) به میهن اسلامی برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در اصفهان نیز آغاز شد.

در این مراسم که به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ورود امام خمینی (ره) به میهن، مراسم گرامیداشت ورود امام راحل به میهن اسلامی در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد مدیران و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان نیز حضور داشتند و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا باردیگر با آرمان های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

در این مراسم که مدیران ارشد استان، نیروهای انقلابی و خیل عظیم مردم مومن و ولایتمدار نیز حضور گسترده ای داشتند برنامه های متنوع و مختلفی از جمله غبارروبی و عطرافشانی قبور پاک شهدا، سخنرانی و... نیز برگزار شد.

روزهای نخستین دهه فجر گام دوم انقلاب اسلامی به عناوین مختلفی مزین شده است، بر این اساس 12 بهمن ولایتمداری، انقلابی گری، پیوند ناگسستنی امت و امام، 13 بهمن تفکر دینی، فرهنگ و هنر انقلابی، تمدن نوین اسلامی، 14 بهمن جوان انقلابی، جهاد علمی، امید آفرینی، 15 بهمن مدیریت جهادی، اقتصاد مقاومتی، رونق تولید نام گذاری شده است.

برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی امسال با شعار محوری «انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» برگزار می شود.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =