نواختن زنگ انقلاب و برگزاری جشن شادی در کانون سمنان

زنگ انقلاب به‌همراه برگزاری جشن شادی در مدارس تحت‌ پوشش مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان سمنان نواخته شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، با مشارکت مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون میامی، بسطام، شماره دو دامغان، مهدی‌شهر و کتابخانه‌ی سیار روستایی گرمسار، زنگ انقلاب در مدارس تحت پوشش این مراکز نواخته شد.

بر اساس این گزارش، هم‌زمان با آیین گشایش نمایشگاه «پدر مهربان» در کانون پرورش فکری میامی، زنگ انقلاب در لحظه‌ی تاریخی ورود حضرت امام‌خمینی(ره) به میهن، نواخته شد.

با مشارکت مربیان مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری بسطام نیز هم‌زمان با سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن، زنگ انقلاب در مدرسه‌ی فاطمیه نواخته و کارگاه کاردستی و آموزش گل لاله به اعضای طرح کانون‌مدرسه برگزار شد.

به‌همت مربیان مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری دامغان، آیین نواختن زنگ انقلاب و جشن بزرگ شادی هم‌راه با اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی مانند قصه‌گویی، مسابقه، سرودخوانی، معرفی وقایع انقلاب و... در مدرسه‌ی شاهد این شهرستان اجرا شد.

با مشارکت کانون پرورش فکری و اعضای کارگروه کودک و نوجوان شهرستان مهدی‌شهر نیز علاوه بر نواختن زنگ انقلاب، ویژه‌برنامه‌ی حمل پرچم ۴۱متری و رژه توسط دختران مدرسه زینبیه با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان در خیابان انقلاب این شهرستان برگزار شد.

آیین نواختن زنگ انقلاب با مشارکت مربی کتابخانه‌ی سیار روستایی گرمسار و آرادان در مدرسه‌ی امام محمدباقر(ع) روستای کهن‌آباد برگزار و در ادامه، اعضای تحت پوشش این کتابخانه با شرکت در ویژه‌برنامه‌ی «مهمانی لاله‌ها» با شهدای انقلاب اسلامی و هشت‌سال ذفاع مقدس در محل گلزار شهدا، تجدید میثاق کردند.

گفتنی است؛ ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه هم‌زمان با ایام‌الله دهه‌ی فجر، فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی و اسلامی از سوی مربیان ۲۴ مرکز فرهنگی‌هنری کانون استان سمنان اعم از ثابت، سیار و پستی ویژه کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۸ سال، اجرا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =