نمایشگاه پرچم در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری اصفهان به مناسبت ایام الله دهه فجر برپا شده است

نمایشگاه آثار اعضاء مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری سراسر استان با موضوع پرچم همراه با آموزش تکنیک های چاپ، خط نقاشی، کلاژ وغیره .... به مناسبت ایام الله دهه فجر در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری اصفهان برپا شده و این نمایشگاه تا پایان این دهه نیز برای بازدید عموم و به ویژه دانش آموزان دائر است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، به مناسبت بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر نمایشگاه آثار اعضاء مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری سراسر استان با موضوع پرچم همراه با آموزش تکنیک های چاپ، خط نقاشی، کلاژ وغیره .... در قالب کار گروهی اعضاء کانون در گالری مجتمع فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری اصفهان برپا شده است.

این نمایشگاه کار خود را از روز شنبه ۱۲ بهمن ماه آغاز کرده و تا روز ۲۲ بهمن نیز برای بازدید مدارس، مراکز کانون مربیان، اعضاء کانون وعموم مردم دائر و پذیرای علاقمندان است.

همچنین در این نمایشگاه کارگاه های آموزشی به منظور آشنایی کودکان ونوجوانان با تکنیک های چاپ، خط نقاشی، کلاژ وغیره .... با حضور اساتید مجرب برپا است.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =