حضور فعال گروه های هنری کانون پرورش فکری گلپایگان در ویژه برنامه های دهه فجر

همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر گروه های هنری کانون پرورش فکری گلپایگان در ویژه برنامه های این دهه به صورت فعال به اجرای برنامه مختلف و متنوع پرداخته اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، باتوجه به اینکه مسئولیت کمیته کودک و نوجوان ستاد برزگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شهرستان گلپایگان با حکم فرماندار شهرستان برعهده کانون پرورش فکری گذاشته شده است در همین راستا برای برگزاری هرچه باشکوهتر ویژه برنامه های دهه فجر برنامه ریزی هایی انجام و اقدامات لازم نیز اندیشیده شده است.

در همین راستا همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و در مراسم آغاز این یوم الله که با حضور مسئولان شهرستان و اقشار مختلف در گلپایگان برگزار شد سه گروه سرود در مقاطع مختلف کودکان و نوجوانان انتخاب و روز شنبه 12 بهمن ماه همزمان با گلباران کردن تمثال امام خمینی (ره) به اجرای برنامه پرداختند.

در روز یکشنبه 13 بهمن ماه و در دومین روز از دهه مبارک فجر نیز برنامه جشنواره غذاهای محلی در سطح شهرستان برگزار شد. که در این برنامه نیز کانون پرورش فکری براساس حکم فرمانداری شهرستان وظیفه برگزاری جشن بزرگ انقلاب را برعهده داشت که در این برنامه یکی از اعضاء دختر کانون وظیفه اجرای برنامه را عهده دار بود که اجرای بسیار خوب وی باعث شد تا تحسین همگان را بر انگیزد و یکی دیگر از اعضاء کانون نیز به قصه گویی پرداخت و در ادامه برنامه نیز گروه سرود کانون پرورش فکری سرود بسیار زیبایی را وصف رشادت های سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا کردند. که این اجرای بسیار خوب و زیبا باعث شد تا دیگر سازمان ها و نهادهایی که در این برنامه حضور داشتند از گروه سرود کانون برای اجرای این سرود زیبا در برنامه های خود دعوت کنند.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =