روز هوای پاک در کانون خلخال و مرکز شماره ۱ کوثر گرامی داشته شد

اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری مرکز شماره ۱ کوثر و خلخال با برگزاری کارگاه نقاشی و انجام فعالیت‌های فرهنگی هنری حمایت خود را از طبیعت و هوای پاک اعلام کردند.

مراسم ایستگاه نقاشی به مناسبت روز هوای پاک و با همکاری کانون و اداره‌ی حفاظت محیط‌زیست در کانون خلخال برگزار شد. قبل از شروع برنامه، مسئول مرکز توضیحات  لازم را در خصوص اهمیت هوای پاک و محیط‌زیست پاکیزه در سلامتی روح و جسم ارائه نمود. سپس بچه‌ها با راهنمایی مربی و با تکنیک‌های پاستل و مداد رنگی، نقاشی‌های خود را با این مضمون کشیده و رنگ‌آمیزی کردند.

در ادامه کارشناس محیط‌زیست، مسابقه‌ای را با مضامینی همچون اهمیت حیوانات، حشرات، جانوران، گیاهان و درختان در هوای پاک، نقش آلاینده‌ها در بروز بیماری‌ها، اهمیت صرفه‌جویی در مصرف آب و ... در بین بچه‌ها اجرا کرده و به ۸ نفر که پاسخ درستی داده بودند، جوایزی اهدا کرد.

در حاشیه برنامه فریدون بابایی، فرماندار شهرستان خلخال به همراه هیئت همراه از مرکز بازدید نموده و از نزدیک فعالیت‌های اعضا در کانون را مورد بازدید قرارداد و اعضا نظراتشان را در خصوص هوای پاک و محیط‌زیست به فرماندار اعلام کردند و توضیحاتی درباره‌ی نقاشی‌هایشان ارائه دادند که در پایان جوایزی به همه‌ی شرکت‌کنندگان از سوی اداره‌ی محیط‌زیست اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =