پیک امید دهه فجر را در مناطق کم برخوردار کرمان گرامی داشت

پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در ایام دهه فجر برای کودکان مناطق کم برخوردار شهر کرمان برنامه فرهنگی اجرا کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، مرکز فرهنگی‌هنری سیار شهری کرمان و مرکز فرهنگی‌هنری شماره چهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مشارکت اورژانس اجتماعی استانداری امداد فرهنگی را در قالب پیک امید برای گرامی‌داشت دهه فجر در شهرک الله‌آباد شهر کرمان برگزار کردند.

بنابر این خبر، این ویژه برنامه که از سری برنامه‌های درون‌شهری پیک امید بود ۱۶ بهمن ۹۸ برای دختران دبستان استاد علی بهرامی و بچه‌های هم‌محله‌ای مسجد نیمه‌ساز امام حسن عسکری به صورت جداگانه برگزار شد.

این در حالی است که، مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر کرمان در این امداد فرهنگی به معرفی ایام مبارک دهه فجر با استفاده از قصه‌گویی، نمایش عروسکی و اجرای مسابقه پرداختند.

همچنین در این ویژه‌برنامه پیک امید، معرفی کتاب‌های مرتبط با این ایام و مناسبت و اهدای جایزه نیز انجام شد.

بر همین اساس، امداد فرهنگیِ پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با ارائه خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار، نابرخوردار و مناطق بحران‌زده و با هدف ترویج روحیه کار داوطلبانه و فعالیت‌های جهادی میان مربیان، هنرمندان و نویسندگان حوزه کودک و نوجوان و برای اقدام ماثر و مفید در خدمت‌رسانی به این مناطق در حال اجرا است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =