کد خبر: 295654
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
بازدید 523
برپایی بازارچه خیریه و کارآفرینی در کانون منجیل

مرکز فرهنگی هنری کانون منجیل با برپایی بازارچه خیریه و کارآفرینی، از دست‌آوردهای اعضای کودک و نوجوان خود رونمایی‌کرد.

به‌گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، نمایشگاه «خیریه و کارآفرینی» با هدف به‌تصویرکشیدن توان‌مندی‌اعضا، تقویت اعتماد به‌نفس آینده‌سازان ایران اسلامی و تشویق آنان به انجام‌کارهای بشردوستانه و تلاش برای کارآفرینی و رونق‌بخشی به تولید ملی، صبح امروز در مرکز فرهنگی هنری کانون منجیل گشایش‌یافت.

طی برپایی این نمایشگاه‌ یک روزه که هم زمان با چهل‌ویکمین سال‌گرد پیروزی انقلاب اسلامی و درسایه حضور مادرشهید، «ایرج بزرگی»، مدیرکل کانون استان گیلان، جمعی از مسوولان و خانواده‌ها صورت‌گرفت، مجموعه‌ای از دست‌سازه‌های اعضای کودک و نوجوان این مجموعه‌ی فرهنگی به بازدیدکنندگان عرضه‌شد.

براساس این گزارش، همراه‌سازی هرچه‌بیش‌تر اعضا در انجام کارهای بشردوستانه، ازدیگر اولویت‌های دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه بود و درپایان نیز بخشی از درآمد حاصله از فروش  دست‌سازه‌، به کودکان و نوجوانان خانواده‌های کم‌برخوردار و علاقه‌مند به شرکت در فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اختصاص یافت.

گفتنی‌است، ویژه‌برنامه‌های چهل‌ویکمین سال‌گشت پیروزی انقلاب اسلامی با شعار« انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایت‌مداری، جهاد و مقاومت» در سراسر کشور برگزارمی‌شود و تولید خوراک فکری مناسب برای آینده‌سازان ایران اسلامی و ایجاد نشاط‌ اجتماعی، از اولویت‌های دست‌اندرکاران آن به‌شمارمی‌رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =