«تیتر پنج شنبه» فجرانه‌ی فرهنگی و ادبی کانون پرورش فکری در اهواز

مرکز فرهنگی هنری کانون شماره دو اهواز به مناسبت جشن چهل و یک سالگی انقلاب اسلامی، فجرانه‌ی فرهنگی و ادبی«تیتر پنج شنبه» را در این مرکز برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، فجرانه‌ی ادبی«تیتر پنج شنبه» همزمان با ششمین روز سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور "غلامرضا فروغی نیا " نویسنده، روزنامه نگار و سردبیر روزنامه صبح کارون و مدیر مسئول نشریه اقتصاد بومی و جمعی از اعضا و مربیان کانون در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره دو اهواز برگزار شد.
در این ویژه برنامه فرهنگی و ادبی که مربیان ادبی و فرهنگی و اعضا کانون نیز حضور داشتند مهمان ویژه ی این برنامه که خود ازاعضا قدیم این مرکز بودند به بیان خاطرات انقلابی و کانونی خود و فعالیت های آن دوره و حال و هوای روزنامه‌های ایام بهمن با بچه‌های امروز گفتگو کردند.
 در بخش دوم این نشست فروغی نیا به خوانش آثار  داستانی خود از کتاب "سوتک" پرداخت و اعضای ادبی نیز در ادامه‌ی برنامه به خوانش آثار ادبی خود پرداختند. 
عضو دهه ۵۰ کانون همچنین در این نشست به اهمیت خواندن و نوشتن برای نوجوانان اشاره کرد و یادآور شد: خیلی از اعضا قدیم با مطالعه نشریات کانون با مقوله ی روزنامه نگاری آشنا شدند و قدم در این مسیر گذاشتند.
او همچنین حضور کودکان و نوجوانان در کتابخانه‌های کانون پرورش فکری را پر اهمیت دانست و تاکید کرد: مربیان و مراکز کانون می‌توانند در جهت رشد و تعالی فکری بچه‌ها موثر باشند.
گفتنی است: فجرانه‌ی فرهنگی و ادبی«تیتر پنج شنبه» همچنین میزبان فخریه آلبودویرج  یکی از مربیان و کارشناسان پیشکسوت کانون بود که در این برنامه به بیان خاطرات خود با اعضای پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =