برگزیده بیست‌ودومین جشنواره قصه‌گویی تجلیل شد

به مناسبت دهه فجر از مریم کرمی‌نژاد رنجبر مقام دوم بخش قصه‌های کانون زبانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی تقدیر شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان از مریم کرمی‌نژاد رنجبر مدرس واحد خواهران بزرگسال کانون زبان ایران در کرمان که با قصه ۹۰ ثانیه‌ای«تعارف چیست» به زبان انگلیسی در بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی شرکت و مقام دوم این بخش جشنواره را کسب کرد، تقدیر کردند.

بنابر این خبر، در این مراسم مهدی نوربخش معاون اداری و مالی، نجمه‌خاتون خداترس معاون فرهنگی، علی زواری مسئول حراست، زهره ده‌یادگاری کارشناس فرهنگی و رابط جشنواره قصه‌گویی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان و علی غلامعلی‌پور سرپرست کانون زبان ایران، مسئولان و مربیان مراکز کانون زبان ایران در کرمان حضور داشتند و با لوح تقدیر و کارت هدیه از کرمی‌نژاد تقدیر کردند.

این در حالی است که، قصه‌های کانون زبانی‌ها در بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای از بخش‌های جنبی جشنواره قصه‌گویی امسال بود که زبان‌آموزان و مدرسان کانون زبان ایران می‌توانستند در آن شرکت کنند و قصه‌هایشان را به زبان‌های انگلیسی، عربی، فرانسه، آلمانی و اسپانیایی تعریف کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =