استقبال بی نظیر کودکان و نوجوانان از برنامه های غرفه انقلاب کانون پرورش فکری اصفهان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن

همچون سال های گذشته امسال نیز غرفه انقلاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان در میدان امام خمینی(ره) میزبان کودکان و نوجوانان شرکت کننده در مراسم باشکوه 22 بهمن بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، امسال نیز همچون سال های گذشته با هدف اینکه اهداف انقلاب اسلامی برای نسل های آینده تبیین شود تا انقلابی که در ۴۱ سال پیش رخ داده به دست کودکان و نوجوانان فراموش نشود و مبانی اصلی انقلاب زنده بماند اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان غرفه هایی را ویژه کودکان و نوجوانان شرکت کننده در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در میدان امام خمینی(ره) اصفهان برپا کرد.

در این غرفه ها برنامه هایی همچون نقاشی صورت ویژه کودکان و نونهالان که توسط مربیان مجرب کانون انجام می شد، پرچم ایران بین کودکان و نوجوانان توزیع شد، فیلم های کوتاهی با مزامین انقلاب اسلامی برای کودکان و نوجوانان به نمایش گذاشته شد، بادکنک هایی با نماد سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی با امضاء کانون پرورش فکری بین کودکان و نوجوانان توزیع شد همچنین برشورهایی جهت معرفی کانون پرورش فکری و حوزه های فعالیت این نهاد بین خانواده توزیع شد.

همچنین امسال در این غرفه ها مسابقه عکاسی با موضوع حماسه حضور نیز ویژه نوجوانان 12 تا 25 سال برگزار شد که در این مسابقه نوجوانان عکس هایی که از این راهپیمایی باشکوه تهیه کرده اند را برای روابط عمومی اداره کل کانون ارسال نمایند تا بررسی به تعدادی از آنان نیز جوایز نفیس و ارزنده ای اهداء شود.

لازم به ذکر است این غرفه ها به همت واحد روابط عمومی اداره کانون پرورش فکری استان و با همکاری واحد های فرهنگی وهنری  کانون پرورش فکری استان برپا شده بودند و برپایی این غرفه نیز با استقبال بی نظیر کودکان و نوجوانان و خانواده های آنان مواجه شد.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =