نمایش «جادوی دست‌ها» در کانون دامغان به روی صحنه رفت

نمایش «جادوی دست‌ها» هم‌زمان با ایام‌الله دهه‌ی فجر در مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری دامغان برای ۳۰۰ دانش‌آموز اجرا شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، فاطمه‌سادات امیرفخریان مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری دامغان، نویسنده و کارگردان نمایش «جادوی دست‌ها» از اجرای این نمایش در چهار سانس ویژه دانش‌آموزان مدارس خبر داد و گفت: این نمایش بی‌کلام با موضوع «حفظ محیط زیست» در راستای شعار «آینده را باید ساخت»، تهیه و اجرا شده‌است.

امیرفخریان اظهار داشت: «جادوی دست‌ها» در چهار پرده با پرداختن به موضوع «طبیعت و درخت»، «دریا و آب»، «پرنده و آسمان» و «دفن زباله‌ها» با هنرمندی و توانمندی شش عضو پسر نوجوان این مرکز، هم‌زمان با دهه‌ی فجر اجرا و با استقبال دانش‌آموزان و اولیای تربیتی روبه‌رو شد.

وی در ادامه افزود: نمایش «جادوی دست‌ها» بر نقش زباله‌ها و رها کردن آن‌ها در دل طبیعت، دریا و... تأکید و این پیام را برای مخاطب خود دارد که زباله‌ها باعث به‌هم خوردن چرخه‌ی محیط زیست شده و آسیب جدی به طبیعت وارد می‌کنند و بالطبع این آسیب، زندگی خود انسان را در معرض نابودی قرار می‌دهد.

وی هم‌چنین تصریح کرد: در پرده‌ی پایانی این نمایش، سعی شده تا مخاطب به این پیام اخلاقی دست یابد که آسیب‌های ناشی از تولید زباله را می‌توان تا حدودی با دفن زباله‌ها، کاهش داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =