کد خبر: 295948
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
بازدید 222
حماسه‌ی پر شور کانونی‌های سمنان در راه‌پیمایی ۲۲بهمن

اعضا و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان سمنان با برپایی ایستگاه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی در مسیر راه‌پیمایی ۲۲ بهمن، چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب را گرامی داشتند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، مدیرکل، معاونان، کارشناسان، مربیان و اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری با حضور خود در راه‌پیمایی ۲۲ بهمن، پا به‌پای مردم همیشه در صحنه و مسئولان استانی و شهرستانی، حمایت همیشگی خود را از امام(ره)، شهیدان، ولایت فقیه و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

بر اساس این گزارش، با مشارکت اعضای کارگروه ستاد دهه‌ی فجر و به‌همت مربیان مراکز فرهنگی‌هنری ثابت و سیار شهری و روستایی کانون پرورش فکری به‌منظور آشنایی غیر مستقیم مخاطبان کودک و نوجوان با انقلاب، ارزش‌ها و آرمان‌های آن با استفاده از زبان هنر، ایستگاه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی در مسیر راه‌پیمایی ۲۲ بهمن در سراسر استان برگزار شد و مربیان در این روز تاریخی، پذیرای صدها کودک و نوجوانی بودند که ‌همراه والدین خود با موضوع «من سلیمانی‌ام»، صحنه‌هایی از تاریخ انقلاب را به تصویر کشیدند.

گفتنی است؛ به پاس خدمات ارزنده‌ی سردار دل‌ها و شهید مقاومت، ایستگاه ویژه ادبی با عنوان «به یاد حاج‌قاسم» به‌همت مربیان مرکز فرهنگی‌هنری کانون دامغان و میامی، برگزار و با استقبال مسئولان و والدین روبه‌رو شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =