کد خبر: 295953
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
«گردونه‌های تصویر» کانون باز تولید می‌شود

سرگرمی‌های پرمخاطب «گردونه تصویر» و «گردونه تصویر ۲» از سوی مرکز سرگرمی‌های سازنده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تجدید تولید می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، دو سرگرمی جذاب «گردونه‌ تصویر» با همکاری شرکت میلاد قائم ابتکار با شمارگان ۱۰هزار عدد از هر کدام تجدید تولید خواهد شد.

گردونه تصویر برای اولین بار در سال ۱۳۶۴ با طراحی زنده‌یاد وجیه‌الله فردمقدم استاد انیمیشن ایران و نظارت هنری زنده‌یاد مرتضی ممیز استاد بزرگ گرافیک ایران، در ابعادی بزرگ‌ ارایه و تاکنون طی چند دوره، تعداد ۱۲۲هزار و ۹۷۵ عدد از این محصول به بازار عرضه شده است.

این سرگرمی‌ اساس کار نقاشی متحرک را به کودکان می‌آموزد. کودکان و نوجوانان می‌توانند به غیر از نقاشی‌های ارائه شده نقاشی بکشند و در گردونه قرار دهند و آن‌ها را به حرکت درآورند.

در ادامه «گردونه تصویر ۲» با ایجاد تغییراتی در نمونه نخست در ابعادی کوچک‌تر و با اضافه شدن آینه در داخل گردونه (پراکسینو اسکوپ) در سال ۱۳۸۰ تولید و تاکنون ۱۵هزار عدد از این سرگرمی به مخاطبان ارائه شده است.

این محصولات برای گروه سنی بالای ۱۰ سال است و در تجدید تولید این سرگرمی‌ها برخی از تصاویر بر اساس فیلم‌های پویانمایی‌ جدید کانون طراحی شده است.

یادآوری می‌شود با توجه به سیاست‌های حمایتی اداره کل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری، از ابتدای سال ۱۳۹۸ علاوه تولید سرگرمی‌های جدید، برخی از سرگرمی‌های قدیمی کانون نیز باز تولید شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =