مردم بیدار و همیشه در صحنه استان اصفهان روز جمعه 2 اسفند، با حضور پرشکوه خود آینده پر امید را رقم می زنند

مردم شریف و همیشه در صحنه استان اصفهان با حضور خود فرهنگ مردم سالاری دینی و شرکت در رویدادهای بزرگ و همچنین مشق دموکراسی را به نسل های آینده منتقل نمایند .

در آستانه فرارسیدن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان بیانه ای را به شرح زیر منتشر کرد:

بسمه تعالی
«إِنَّ اللّهَ یَأْمُرُکُمْ أَن تُؤدُّواْ الأَمَانَاتِ إِلَی أَهْلِهَا» /نساء 58
 

2اسفندماه فرا می‏رسد و موعد حماسه آفرینی دیگری نزدیک می‏شود. مردم قهرمان و شهید پرور استان اصفهان که با «حضور فعال» و «مشارکت جدّیِ» خود در انتخابات، بارها صحنه‏ های عزت و عظمت آفریده و آگاهی و مسئولیت‏ شناسی خود را آشکار نموده اند، هم اینک نیز برای انجام رسالت دینی، انقلابی و ملی خود به صحنه‏ می ‏آیند تا با شور و شعور، در انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری شرکت کنند.
 

2اسفندماه، روز عمل به وصیت مؤکَّد بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی‏(ره) است که‏ پیوسته بر شرکت در انتخابات سفارش می‏کردند و آن را وظیفه شرعی آحاد ملت می‏دانستند.
 

2اسفندماه، روز تجدید عهد با شهیدان والا مقام انقلاب اسلامی در پای صندوق‏ های رأی است و در این روز، مردم عزیز ما نشان می‏دهند که در راه حفظ و حراست از نظام اسلامی، همچنان مصمّم، با نشاط و متحدّند و همانگونه که رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ‏ای(مدظله العالی) تأکید فرموده‏ اند، انتخابات را با «حضور حداکثری» به صحنه دیگری از مقاومت و پایداری در برابر دشمنان کینه‏ توز، تبدیل می‏کنند.

حضور در انتخابات 2 اسفند ماه فصل دیگری از مردم سالاری و مشارکت و نشاط سیاسی است. انتخابات مجلس، از آنجا که تعیین کننده ریل گذاران مسیر حرکت کشور در چهار سال آینده است بر همه مردم تکلیف است تا در این برهه زمانی که دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی به حضور مردم در رویداد بزرگ چشم دوخته اند نباید که نعدد سلایق و افکار منجر به حضور کم رنگ مردم در این انتخابات شود.

مردم بیدار و همیشه در صحنه استان اصفهان روز جمعه 2 اسفند، با حضور پرشکوه خود آینده پر امید را رقم می زنند و به دنیا ثابت می کنند که پشت نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبر معظم انقلاب(دامت برکات) و همچنین پایبند به خون شهدا خود هستند.

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان از مردم شریف و همیشه در صحنه استان دعوت می کند تا با حضور گسترده و پرنشاط خود برگ زرین دیگری بر افتخارات این استان بیافزایند و با حضور خود فرهنگ مردم سالاری دینی و شرکت در رویدادهای بزرگ و همچنین مشق دموکراسی را به نسل های آینده منتقل نمایند .

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =