کد خبر: 296059
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
بازدید 877
پیک امید کانون بردسیر به کودکان «گلزار» امداد فرهنگی رساند

پیک امید کانون پرورش فکری بردسیر به بخش گلزار رفت و برای بچه‌های این بخش برنامه‌های فرهنگی اجرا کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، مراکز فرهنگی هنری شماره یک و دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بردسیر ۲۹ بهمن ۹۸ با حضور در بخش «گلزار» که در حدود ۵۹ کیلومتری شهرستان بردسیر واقع شده است رفتند و به  کودکان این بخش امداد فرهنگی رساندند.

بنابر این خبر، در این برنامه که با مشارکت فرمانداری، اداره آموزش و پرورش و اداره گاز شهرستان برگزار شد، به دلیل سردسیر بودن منطقه و شرایط آب وهوایی در سالن دبستان هاجر برگزار گردید، مربیان مراکز فرهنگی‌هنری یک و دو کانون بردسیر به اجرای برنامه‌هایی چون قصه گویی، نمایش عروسکی، مسابقه و جنگ شادی پرداختند.

همچنین، کارشناسان اداره گاز نیز در این برنامه حضور پیدا کردند و مسائل ایمنی را در قالب مانور سفیران ایمنی گاز جهت عدم بروز حوادثی چون گازگرفتگی اجرا کردند.

بر همین اساس، امداد فرهنگیِ پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با ارائه خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار، نابرخوردار و مناطق بحران‌زده و با هدف ترویج روحیه کار داوطلبانه و فعالیت‌های جهادی میان مربیان، هنرمندان و نویسندگان حوزه کودک و نوجوان و برای اقدام ماثر و مفید در خدمت‌رسانی به این مناطق در حال اجرا است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =