کد خبر: 296062
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
بازدید 682
عضو کانون زرند به مهرواره «شعر» آفرینش دعوت شد

عضو انجمن ادبی «زراوند» کانون پرورش فکری زرند برگزیده و به دومین مهرواره «شعر» آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه یافت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان،  فائزه ملکی عضو ارشد انجمن ادبی «زراوند» کانون پرورش فکری زرند با مربی‌گری ریحانه یزدانی در مرحله انتخاب دومین مهرواره شعر آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزیده و ۶ تا ۹ اسفند در این مهرواره شرکت خواهد کرد.

بنابر این خبر، مهرواره شعر آفرینش کانون فرصتی برای تبادل تجربه‌های نوجوانی و یادگیری گروهی و مشاهده مشارکتی است و اعضای برگزیده نوجوان و ارشد کانون که از دل کارگاه‌های متنوع ادبی و هنری برخاسته‌اند، در این رویداد غیررقابتی گرد هم می‌آیند و آثار خلاق خود را ارائه می‌دهند.

این در حالی است که، فراخوان کشوری دومین مهرواره شعر آفرینش کانون با شعار « آینده ساختنی است» در دو بخش اعضای نوجوان ۱۴ تا ۱۶ سال و اعضای ارشد ۱۸ تا ۲۱ سال، آبان ۹۸ به استان‌ها ارسال شد و از هر عضو سه اثر تا پایان آذر ماه به دبیرخانه کشوری رسید و در نهایت دومین مهرواره شعر آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و  نوجوانان ۶ تا ۹ اسفند در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران با حضور برگزیدگان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =