کد خبر: 296113
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
بازدید 850
اعضای کانون زرند لوح خورشید دریافت کردند

پنج عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زرند نشان لوح خورشید «شهرام شفیعی» را دریافت کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، فاطمه کاربخش، امیرعلی حبیبی، رقیه درویش‌نژاد، فاطمه‌سادات امیری، ابوالفضل حسنخانی پنج عضو کارگاه ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زرند برای حمایت از چای ایرانی در بخش ادبی و هنری مسابقه «برگ سبز» شرکت و نشان «لوح خورشید» شهرام شفیعی را کسب کردند.

بنابر این خبر، لوح خورشید برای ترویج و گسترش کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان به سه گروه مروجان کتاب، بچه‌های مستعد و پرتلاش فعال در حدود ۳۰ رشته مختلف هنری، ادبی و علمی و کتاب‌های جذاب، پرکاربرد و مفید ترجمه و به ویژه تالیفی‌ از سوی شهرام شفیعی نویسنده کودک و نوجوان و سفیر لبخند کودکان تقدیم می شود.

این در حالی است که، شهرام شفیعی با فعالیت‌های وسیع خود در زمینه حمایت از تولیدکنندگان داخلی، از سوی چای‌کاران و دست‌اندرکاران صنایع چای به عنوان «نماد حمایت از چای ایرانی» شناخته شده و فعالیت می کند و لوح خورشید را برای حمایت اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زرند از چای ایرانی و شرکت در مسابقه « برگ سبز» که در حمایت از چای ایرانی برگزار شده بود به آنها هدیه کرد.

همچنین، ریحانه یزدانی مربی ادبی کانون پرورش فکری زرند نیز به عنوان دبیر نشان «لوح خورشید» در شهر زرند از سوی شهرام شفیعی معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =