ویژه برنامه آیینه ای از عبودیت و بندگی در کانون پرورش فکری شاهین شهر برگزار شد

به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) ویژه برنامه آیینه ای از عبودیت و بندگی جهت جشن تکلیف 160 نفر از دانش آموزان مقطع سوم ابتدایی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاهین شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) ویژه برنامه آیینه ای از عبودیت و بندگی باحضور  مسئولین شهرستان آقای عبدی زاده و حجت الاسلام خوشقامت جشن تکلیف دختران درسالن اجتماعات کانون پرورش فکری شاهین شهر برگزار شد.

دراین آیین 160 نفر از دانش آموزان مقطع سوم ابتدایی مدرسه فردوس حضور داشتند و اعضاء طرح خودگردان نیز رسیدن به سن عبادت خود را جشن گرفتند.

یکی از رسالت‌های آموزشی و پرورشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آشنا کردن دانش آموزان با آموزه‌های دینی است و برگزاری جشن تکلیف از راه‌های آشنایی کودکان و نوجوانان با فرامین دینی و معنوی است و این آیین آغاز درخشش روح خداپرستی در میان این فرشتگان زمینی است.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام خوشقامت یادآور آن شد؛ که نماز و رعایت حجاب اسلامی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که تلاش می‌شود تا به بهترین شکل به دانش آموزان دختر آموزش داده شود و سن تکلیف واقعه ای زیبا در زندگی و آغاز فصل بندگی و ارتباط با خداست و والدین می‌توانند با کمک مربیان مدارس وظایف دینی را برای دانش آموزان تبیین کنند .

وی همچنین در ادامه افزود: اکنون نیز که به سن تکلیف رسیده اید از طرف خداوند تکلیف بر شما شده است که واجبات را دین را انجام دهید که مطمئن هستم تکلیف تان را به خوبی انجام خواهید داد.

لازم به ذکر است که در این جشن توسط اعضاء کانون و دانش آموزان دختر طرح خودگردان برنامه های مختلفی همچون حاملان قرآن، سرود، دعای فرج، قرائت سوگند نامه و مسابقات شاد و آموزنده اجرا شد و در پایان نیز به صورت نمادین به امامت حجت الاسلام خوشقامت اولین نماز جماعت خود را بر پا کردند.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =