فعالیت چشمگیر مسئولان و مربیان مراکز استان تهران برای آموزش های داوطلبانه

با اجرای طرح پیک امید مجازی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور؛ کارشناسان، مربیان و مسئولان مراکز فرهنگی هنری کانون استان تهران هم در این پویش داوطلبانه و جهادی حضوری پررنگ داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با پیشنهاد طرح پیک امید مجازی؛ مربیان و کارکنان کانون کل استان ها را دعوت کرد تا به صورت داوطلب و جهادی برای کودکان و نوجوانانی که این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا ملزم به خانه نشینی هستند، آموزش های مجازی ترتیب دهند.

 در نتیجه این پیشنهاد بسیاری از مربیان، کارشناسان، مسئولان مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر ایران بر آن شدند تا بر اساس تخصص شان به صورت داوطلب ویدئوی آموزشی خود را در سایت پیک امید به آدرس omid.kpf.ir- و همچنین در صفحات اینستاگرام @aafarinesh و @kanoonparvaresh در اختیار مخاطبان قرار دهند.

برای تحقق این امر داوطلبانه؛ آموزش های متعددی در بخش انیمیشن، عروسک سازی، قصه گویی، کاردستی، خوشنویسی، نقاشی، سفالگری، معرفی کتاب، تزیین تخم مرغ و ... توسط کارشناسان، مسئولان و مربیان استان تهران نیز در قالب ویدئو ضبط شد و در اختیار معاونت فرهنگی قرار گرفت تا پس از بررسی در فضاهای مجازی منتشر شود.

منیژه حاتمیان،  ملیحه کلانتری،  ربابه حسینپور،  محبوبه فتحی زاده،  مژده ذکریاپور،  میترا محجوبی،  مینا شفاهی، اعظم اسکندری،  سارا سمایی،  گلنوش شیخ القرا،  زهرا حاج بابایی،  پدیده فراهان نژاد،  مریم مقدم،  آزاده مرجانی،  شقایق شهریاری،  میترا ناظم،  فاطمه روحی رحیم،  پاییزه طاهری،  مریم شفیع زاده،  ام لیلا شعبانی،  فاطمه گلچین،  مینا شفایی،  مهین وزیری،  نسرین ریوندی،  مریم اسدی،  ماندانا واحدی،  مهناز حبیبی،  زهرا عظیمی نژاد،  زهرا خادمی، لیلا افسری، لیلا صحرا نورد،  پریا بهرامی،  الهام مهدی کیا، نیلوفر حیدری،  نگین صدری زاده، اعظم نوروزی، مریم عباسی، مهدیه السادات صدری، و نفیسه صادق پور از جمله کارشناسان، مسئولان و مربیانی بودند که برای تهیه این ویدئوها وقت صرف کردند تا کودکان و نوجوانان بتوانند از آموزه های این عزیزان بهره مند شوند.

لازم به ذکر است ویدئوها به طور مرتب بارگذاری می شود و خانواده ها می توانند در ایام خانه نشینی از این آموزش ها و همچنین تولیدات سینمایی، تئاتر و انیمیشن به صورت رایگان و مجازی بهره مند شوند.

علاقمندان می توانند علاوه بر آدرس های ارائه شده در پیج اینستاگرام استان تهران به آدرس kanoonparvaresh_tehran نیز ویدیوها و خبرهای مهم پیک امید مجازی را دنبال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =