انتصاب مدیران کل جدید کانون استان‌های تهران و اصفهان

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکم‌های جداگانه‌ای مدیران کل جدید کانون دو استان تهران و اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فاضل نظری این مسئولیت را در استان تهران به فاطمه تنهایی و در استان اصفهان به سیدمحمد قلمکاریان سپرده است.

بر همین اساس فاطمه تنهایی روزنامه‌نگار و دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی است و در سابقه کاری خود مسئولیت‌هایی مانند دبیری گروه فرهنگی و گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان و روزنامه‌های همشهری، تهران امروز، شبکه قرآن سیما و خبرگزاری ایران‌نیوز را ثبت کرده است.

مشاور شهردار منطقه ۱۱ تهران، مدیر روابط عمومی ستاد توانمندسازی شهرداری تهران، مدیر روابط عمومی جشنواره غنچه‌های شهر در تهران، مسئول بخش کودک جشنواره زنان و تولید ملی و دبیر اجرایی جشنواره سرو و سوسن از دیگر عناوین مسئولیت‌های سرپرست جدید کانون استان تهران است.

بر اساس این گزارش سیدمحمد قلمکاریان مدیرکل جدید کانون استان اصفهان متولد ۱۳۵۵ و دارای مدرک دکتری تخصصی علوم تربیتی گرایش فلسفه و تربیت اسلامی از دانشگاه شهید باهنر کرمان است.

او علاوه بر سابقه های آموزشی و عضویت در هیات علمی دانشگاه پیام‌نور اصفهان و چاپ و ترجمه مقاله و کتاب، سرپرست دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان، ریاست دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار، سرپرستی دانشگاه پیام نور شهرکرد، معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان، مدیریت مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان اصفهان و بیش از ۱۸ سال سابقه فعالیت و برنامه‌ریزی در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی، قرآنی، تربیتی، علمی و هنری و کارگردانی، سرپرستی گروه و بازیگری نمایش و تئاتر در این شهر را در کارنامه کاری و علمی خود ثبت کرده است.

در حکم‌های صادره شده از سوی مدیرعامل کانون برای این دو مدیرکل جدید کانون، تلاش برای تحقق هدف محوری کانون به عنوان یکی از نقش‌آفرینان ممتاز و متمایز عرصه تعلیم و تربیت و تعالی آینده‌سازان ایران اسلامی، یعنی شکوفایی استعدادها و پرورش ذوق و خلاقیت کودکان و نوجوانان مورد تاکید قرار گرفته است و تحقق آن علاوه بر نیاز به وجود محیطی پرنشاط، امیدبخش و بهره‌مندی از ظرفیت دانش، تجربه و انگیزه والای خانواده ارجمند کانون، مستلزم تعمیق برنامه‌ها و کیفی‌سازی فعالیت‌ها و توجه به ابزارها و روش‌های نوین پرورش خلاقیت، تقویت و توسعه همکاری با مدارس و پرداختن به آموزش هدف‌مند مهارت‌ها و مقوله‌های فرادانشی متناسب با سبک زندگی ایرانی اسلامی و اقتضاهای فرهنگی بومی عنوان شده است.

فاضل نظری مدیرعامل کانون همچنین با صدور نامه‌هایی از تلاش‌های مرتضی نظری و مهدی قربانی مدیران کل سابق استان‌های تهران و اصفهان قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =