کد خبر: 296454
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
بازدید 1123
فراخوان مهرواره "قاب ماه" منتشر شد

کودکان، نوجوانان و بزرگسالان با شرکت در مهرواره "قاب ماه" در ماه مبارک رمضان می توانند به خلق آثار هنری، ادبی و فرهنگی بپردازند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران با توجه به شرایط بحرانی شیوع بیماری، تعطیلی مراکز کانون و لزوم ماندن در خانه، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران با هدف بهره مندی از معنویات و برکات  ماه مبارک رمضان، تقویت باورها و اندیشه های درست انسانی و اسلامی در کودکان و نوجوانان اقدام به برگزاری مهرواره ای با عنوان "قاب ماه" کرده است.

این مهرواره که به صورت مجازی برگزار خواهد شد در چند بخش برای گروه های سنی کودکان ۸ تا۱۲ سال و نوجوانان ۱۳ تا ۱۷ سال و بزرگسالان ۱۷ سال به بالا تدارک دیده شده است، علاقمندان می توانند در قالب فعالیتهای عکاسی، خوشنویسی، خاطره نویسی و نقاشی  با توجه به توضیحات زیر به خلق اثر بپردازند؛  

از کلمه تا تصویر: ویژه ی کودکان ۸ تا ۱۲ سال

در این بخش احادیثی از مولای متقیان حضرت علی (ع) در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت. کودکان با الهام از مضامین احادیث به تصویرسازی و خوشنویسی  خواهند پرداخت و در صورت تمایل خاطره یا دلنوشته ای مرتبط با آن را مکتوب خواهند کرد.

عکاسی: ویژه نوجوانان  ۱۳ الی ۱۷ سال و بزرگسالان ۱۷ سال به بالا:

در این بخش علاقمندان با ارسال عکس های خود با موضوعات (دوستی با خداوند، نیایش , گفتگو با خدا) در چالش عکاسی شرکت خواهند کرد.

گفتنی ست در پایان با جمع آوری آثار ارسال شده، نمایشگاهی مجازی از این آثار پدید خواهد آمد. مهلت ارسال آثار  تا ۱۵ خردادماه پیشنهاد می شود.

نشانی دبیرخانه برای ارسال آثار:afarinesh.kanoon.tehran@gmail.com

برای مشاهده احادیث  اینجا کلیک کنید.

برای دریافت فرم فراخوان اینجا کلیک کنید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =