انجام بیش از ۱۷۰ فعالیت مجازی مربیان برای کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پویش پیک امید مجازی مربیان کانون کهگیلویه و بویراحمد ،از ابتدای شیوع کرونا و خانه نشینی کودکان و نوجوانان تاکنون بیش از ۱۷۰ برنامه فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان این استان اجرا شده است.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد کبری اخلاقی نیا اظهار کرد: هم زمان با حرکت جهادی پیک امید در کانون کشور،مربیان کانون استان کهگیلویه و بویراحمد  نیز به این پویش پیوستند و از زمان آغاز خانه نشینی کودکان ونوجوانان تا امروز۱۸ فروردین بیش از ۱۷۰ مورد فعالیت و آموزش فرهنگی، هنری وادبی را در اختیار کودکان و نوجوانان در منزل  گذاشتند تا این روزها نیزبتوانند از فعالیت های کانون به صورت مجازی استفاده کنند.
وی با بیان اینکه قصه گویی،معرفی کتاب،نمایش،عروسک سازی،نقاشی،شعر ، داستان و  عکاسی از راه دور از مهم ترین فعالیت هایی به شمار می روند که در این شرایط در کانون کهگیلویه و بویراحمد  به صورت مجازی انجام می گیرد، گفت: کارگاهها و انجمن های کانون نیز با حضور بچه ها به صورت مجازی برگزار می شوند.
اخلاقی نیا  ادامه داد: این برنامه های مجازی شامل فعالیت هایی مانند  قصه گویی مربیان،  قصه گویی اعضا، قصه گویی صوتی ، کاردستی، معرفی کتاب، معرفی سرزمین ، عکاسی و ..  است.

وی تصریح کرد: کانون استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای ارتباط با با کودکان و نوجوانان  همگام با کانون کشور در برنامه پیک امید مجازی حضوری پررنگ داشته و مربیان به صورت مجازی آموزش های خود را در این امداد فرهنگی برای کودکان و نوجوانان در خانه برگزار می کنند و کودکان و نوجوانان  به صورت مجازی از آموزش نقاشی، کاردستی، شعر، قصه گویی،معرفی کتاب، دست سازه ها و کار با کاغذ و داستان مربیان استفاده می کنند.
وی در پایان به دو مسابقه و جشنواره مجازی با همکاری حوزه هنری اشاره کرد و افزود: حوزه هنری استان جشنواره مجازی نمایش عروسکی و مسابقه نقاشی را با موضوع در خانه بمانیم با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =