تولید ۱۳۰ اثر مجازی از سوی مربیان کانون سمنان

طرح پیک امید مجازی با استقبال مربیان و اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان سمنان روبه‌رو شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان از استقبال مربیان و اعضای مراکز فرهنگی‌هنری این استان از طرح ملی «پیک امید مجازی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی» خبر داد و گفت: این طرح هم‌زمان با شیوع کرونا و تعطیلی مدارس، مهدهای کودک و مراکز فرهنگی‌هنری کانون با هدف امیدآفرینی، ایجاد شور و نشاط و رعایت توصیه‌های بهداشتی آغاز شد تا برخی از فعالیت‌ها و تولیدات آموزشی داوطلبانه و جهادی مربیان از طریق سایت‌های اینترنتی و صفحه‌های کانون در شبکه‌های اجتماعی در اختیار کودکان و نوجوانان ایرانی قرار گیرد.

خدابخشی در ادامه افزود: از سوی مربیان و اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان سمنان تاکنون بیش از ۱۳۰ اثر در بخش‌های فرهنگی، هنری، ادبی و علمی در قالب قصه‌گویی، شعرخوانی، معرفی و خوانش کتاب، کاردستی خلاق، نقاشی، سفال، خوش‌نویسی و... تهیه و تولید و پس از بررسی و تأیید، در وب‌سایت پیک امید و شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های داخلی، منتشر شد.

مدیرکل کانون استان سمنان یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پرتال اینترنتی کانون به نشانی www.omid.kpf.ir  و هم‌چنین صفحه‌های کانون در شبکه‌های اجتماعی و هشتگ‌هایی با عنوان #در دل دارم_ امید، #کانون_ امید و #پیک_ امید، فایل‌های آموزشی تهیه‌شده از سوی مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون را در زمینه‌هایی مانند کاردستی، اوریگامی، قصه‌گویی، کتاب‌خوانی، معرفی کتاب و... مشاهده کنند.

وی در پایان تصریح کرد: علاوه بر تشویق اعضا برای تولید محتوا در طرح پیک امید مجازی، از آن‌ها برای شرکت، خلق و ارسال اثر در فراخوان‌های بین‌المللی، ملی و استانی مانند «مهرواره‌ی بهار در خانه»، «دست‌های پاک نجات‌بخش»، «آفرین‌واره‌ی عکس»، «پویش مردمی نشاط در خانه با طعم کتاب» و... نیز دعوت شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =