آغاز همکاری و تعامل بین کانون پرورش فکری استان و دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان

اولین نشست تخصصی فعالان حوزه کودک و نوجوان دفتر تبلیغات اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، نشست مشترکی با حضور دکتر سید محمد قلمکاریان مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، معاون فرهنگی و کارشناسان مسئول اداره کل کانون پرورش فکری، حجت الاسلام محمد قطبی ریس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و جمعی از مدیران گروه کودک و نوجوان دفتر تبلیغات اسلامی به میزبانی کانون پرورش فکری برگزار شد.

در این نشست پس از بیان اهداف، سیاست ها و برنامه های کانون پرورش فکری کودکان توسط سید محمد قلمکاریان مدیر کل کانون پرورش فکری استان، حجت الاسلام محمد قطبی رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان نیز به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در حوزه کودک و نوجوان پرداخت و از آمادگی کامل دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان جهت همکاری و تعامل با کانون پرورش فکری خبر داد.

در ادامه جلسه نیز مدیران حوزه کودک و نوجوان دفتر تبلیغات اسلامی هر یک پس از معرفی حوزه های کاری و ارائه گزارش عملکرد خود،  توانمدی های مجموعه های خود را تشریح نمودند و درباره نحوه تعامل و انتظاراتشان از کانون پرورش فکری گفتگو کردند.

براساس این گزارش در این نشست، مدیران گروه کودک و نوجوان دفتر تبلیغات اسلامی برای پیشبرد اهداف کانون پیشنهاداتی را ارائه دادند که می توان به این موارد اشاره کرد:تاسیس مهد کودک توسط کانون پرورش فکری، راه اندازی فروشگاه کتاب سیار با مجموعه کاملی از کتاب هایی که در حوزه کودک منتشر می شود، برگزاری جشنواره قصه گویی محلی و شهری، همکاری و تعامل کانون پرورش فکری با مساجد جهت برگزاری دوره های آموزشی، تولید محتواهای ویژه کودک و نوجوان در فضای مجازی، معرفی کتاب همراه با اجرای نمایش خلاق، اجرای نمایش هایی با مضمون دینی و مذهبی، برگزاری دوره های آموزشی جهت ترویج حجاب و عفاف و سواد رسانه ای.

در ادامه نیز تعدادی از مدیران گروه کودک و نوجوان دفتر تبلیغات اسلامی از دغدغه های خود در حوزه کودک و نوجوان سخن گفتند و از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خواستند تابه مقوله  فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر با استفاده از داستان نویسی و قصه گویی برای کودکان و نوجوانان، بیشتر و بهتر پرداخته شود.

لازم به ذکر است که این سلسله  نشست ها با هدف  انعقاد تفاهم نامه برای استفاده از ظرفیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان و دفتر تبلیغات اسلامی برای برنامه ریزی و اجرای طرح ها و دوره های آموزشی در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، به صورت دوره ای برگزار می گردد.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =