توجه به کودکان دارای نیاز ویژه در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

مرکز فراگیر کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در زاهدان کتاب‌های بریل را برای استفاده‌ی اعضای دارای نیاز ویژه در اختیار آنان می‌گذارد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، کتاب‌های بریل و برخی مجلات برای استفاده‌ی اعضای مرکز فراگیر در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان، فضای مجازی راه ارتباطی موثری برای ارتباط کانون با مخاطبان خود است که در این زمینه محتوای قابل توجهی در این روزها تولید و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

کودکان دارای نیاز ویژه نیز از این طریق با کانون و فعالیت‌های آن در ارتباط هستند. در این میان اعضای روشندل، به عنوان بخشی از اعضای کانون، نیازمند استفاده از امکانات کانون هستند.

به همین منظور برخی از مجلات و کتاب‌ها در اختیار مرکز فراگیر کانون استان قرار گرفته تا با رعایت شرایط ایمنی و فاصله‌گذاری اجتماعی در اختیار اعضا قرار بگیرد.

قابل ذکر است مرکز فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در سال ۱۳۹۴ در زاهدان افتتاح شد تا در کنار آموزش‌های رسمی آموزش و پرورش به کودکان دارای نیازهای ویژه، و در راستای تحقق شعار«بهره‌مندی همه‌ی کودکان و نوجوانان کشور از خدمات کانون» مهارت‌های گوناگون فرهنگی، هنری و ادبی را به آنان آموزش دهد و با شناسایی استعدادهای این عزیزان، زمینه‌ی پرورش استعدادها را فراهم کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =