جلسه‌های هماهنگی همکاران کانون در زاهدان و سراسر استان برگزار شد

همکاران کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان به منظور ارتباط موثر با اعضا و تولید محتوا برای آنان در روزهای همه‌گیری ویروس کرونا جلسه‌های هماهنگی برگزار کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، جلسه‌های هماهنگی همکاران کانون در زاهدان و سراسر استان برگزار شد.

ویروس کرونا این روزها زندگی همه‌ی مردم را در سراسر دنیا تحت تاثیر خود قرار داده و شکل تازه‌ای به انجام فعالیت‌ها و نوع خدمت‌رسانی بخشیده است.

در این میان کودکان و نوجوانان نیز در معرض آسیب‌های این مهمان ناخوانده قرار دارند و برای در امان ماندن از گزند این ویروس، در خانه مانده‌اند و به امید رسیدن روزهای خوب این شرایط را تحمل می‌کنند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، هرچند این روزها برای قطع زنجیره‌ی کرونا مراکز فرهنگی‌هنری خود را تعطیل کرده، اما سرمایه‌های خود را، که همان کودکان و نوجوانان هستند، فراموش نکرده و از همان روزهای ابتدایی تعطیلی مراکز، با تولید محتواهای گوناگون فرهنگی، هنری، ادبی و علمی هم‌چون قصه‌گویی، کاردستی، بازی، آموزش نقاشی و... حضور موثری در فضای مجازی دارد و ارتباطی تنگاتنگ با علاقه‌مندان برقرار کرده است تا شرایط را برای آنان مطلوب‌تر کند.

همکاران کانون پرورش فکری در استان نیز شرایط مشابهی را برای کودکان و نوجوانان پدید آورده‌اند و برای هماهنگی و حضور موثرتر نشست‌های متعددی را در اداه‌کل کانون استان با حضور مدیرکل کانون و کارشناسان تشکیل داده‌اند و در مراکز نیز مربیان با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، و با هماهنگی با کارشناسان این نشست‌ها را برگزار کرده‌اند.

تولید محتواهای مجازی برای کارگاه‌های آموزشی توسط مربیان، انتخاب منابع و کتاب‌‎هایی جهت تولید فایل‌های صوتی، تشکیل جلسه‌های مجازی توجیهی با کارشناسان برای آگاهی از شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های استانی و کشوری از جمله اقدام‌های مراکز استان در این هفته بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =