کد خبر: 296872
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
بازدید 468
انجمن عکاسی پر شور و فعال

نوجوانان علاقمند در انجمن عکاسی با شرکت در چالش های جذاب و نشست های تخصصی دانش و مهارت عکاسی خود را بالا می برند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران انجمن عکاسی استان تهران در طول مدت تعطیلی مراکز کانون در دوران قرنطینه که از اسفند ۹۸ شروع شد برنامه‌های متنوعی برای اعضا خود تدارک دیده است. علی خوش جام کارشناس عکاسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران در گفتگویی به روند فعالیت‌های این انجمن در ایام شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: اگرچه مراکز فرهنگی هنری کانون تهران در حال حاضر برای کمک به قطع زنجیره‌ی شیوع این ویروس در تعطیلی به سر می‌برند اما ما در انجمن عکاسی تلاش کرده‌ایم فعالیت‌های خود را در فضای مجازی ادامه داده و کیفیت کار خود را بالا ببریم. وی افزود؛ اعضای این انجمن را نوجوانان علاقه‌مندی که عضو مراکز فرهنگی هنری کانون استان تهران هستند تشکیل می‌دهند و تلاش شده است با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی، ضمن رعایت نکات بهداشتی، دانش اعضای انجمن درزمینهٔ ی تکنیک‌های عکاسی ارتقا یابد. مسئول انجمن عکاسی کانون پرورش فکری استان تهران در خصوص نحوه‌ی فعالیت این انجمن در فضای مجازی اضافه کرد: اعضای انجمن عکاسی در دو گروه واتساپ و تلگرام و صفحه اینستاگرام عضو شده‌اند. در گروه واتساپی مطالب آموزش و خبر فعالیت‌ها به اطلاع آن‌ها می رسد و در گروه تلگرامی نشست تخصصی و آموزشی برگزار می شود. و در صفحه اینستاگرام منتخب آثار عکاسی اعضایی که در چالش‌ها شرکت می کنند به نمایش درمی آید. به گفته‌ی علی خوش جام؛ تاکنون شش چالش و هشت نشست آموزشی برگزارشده که عبارت‌اند از:

۱- چالش سلف پرتره

۲- چالش سایه

۳- چالش گوشه‌ای از زندگی‌ام

۴- چالش دست‌هایش

۵- چالش پنجره

۶- چالش آینه

و هشت نشست آموزشی که عبارت‌اند از:

نشست تأثیر عکاسی از ادبیات

با حضور: دکتر نگین صدری زاده و مصطفی اسد بیگی عکاس تویسرکانی

و شش نشست آموزش ویرایش عکس با نرم‌افزار استپ سید با حضور  سید حسین بحرینی.

نماینده‌ی انجمن عکاسی کانون تهران گفت: خوشبختانه این برنامه‌ها با استقبال بسیار زیادی روبرو شده است تا جایی که از ۱۳ شهر مختلف ایران در چالش‌های عکاسی انجمن شرکت کرده‌اند و خواهان عضویت در انجمن عکاسی هستند.

 گفتنی ست جلسات مجازی انجمن عکاسی همچنان پرانرژی و فعال ادامه دارد. علاقمندان می توانند با مراجعه به صفحه اینستاگرام  anjoman.akkasee.teh فعالیتهای این انجمن را دنبال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =