برگزاری مهرواره «مشاغل» برای کودکان و نوجوانان در سال «جهش تولید»

مدیرکل کانون آذربایجان شرقی از برگزاری مهرواره مشاغل ویژه کودکان و نوجوانان در سال «جهش تولید» خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی علی بینش با اعلام این خبر افزود. معرفی ظرفیت‌های ملی و بومی در زمینه مشاغل برای کودکان و نوجوانان و علاقه‌مندسازی آنان و نیز کشف و معرفی استعدادهای آینده‌سازان میهن اسلامی در این عرصه از مهمترین اهداف برگزاری مهرواره مشاغل است.

مدیرکل کانون استان در عین حال تصریح کرد: شیوه‌نامه و فراخوان این مهرواره در سال گذشته تدوین شده بود که به جهت شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا به سال جاری موکول گردیده و باتوجه به نامگذاری سال ۹۹ به عنوان «جهش تولید» توسط مقام معظم رهبری، با ابعاد گسترده‌تر و متناسب با اهداف این نامگذاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از ظرفیت فضای مجازی برای اجرای این مهرواره نهایت استفاده را خواهیم کرد افزود: در صورت تداوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در ایام برگزاری مهرواره مشاغل، استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای اجرای مراحل مختلف مهرواره پیش‌بینی شده است.

بینش معرفی مشاغل مجازی در بخش‌های فرهنگی و هنری و متناسب با علاقه‌مندی و نیاز مخاطبان و معرفی و پرورش استعدادهای این عرصه، از بین کودکان و نوجوانان را از دیگر اهداف این مهرواره عنوان نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =