کد خبر: 296882
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
بازدید 130
نشست هم اندیشی مسوولان مراکز کانون پرورش فکری استان اصفهان برگزار شد

نشست شورای عالی مسوولان و مربیان فرهنگی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با هدف برنامه ریزی برای اجرای برنامه ها و طرح ها ی سال ۹۹ در قالب ویدیو کنفرانس برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، این نشست در نهمین روز اردیبهشت ماه با حضور دکتر سید محمد قلمکاریان مدیر کل، معاون فرهنگی، کارشناسان، مسوولان و مربیان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان به صورت ویدیو کنفرانس و با هدف برنامه ریزی جهت اجرای برنامه های سال ۹۹ برگزار شد.

در این نشست که از ساعت ۱۴/۳۰ تا ۱۷ به طول انجامید، مدیر کل کانون پرورش فکری استان بر اجرای هدفمند و غنی برنامه های سال ۹۹ مراکز کانون پرورش فکری استان تاکید کرد و از همه مسوولان و مربیان مراکز خواست تا با برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه، تلاش نمایند تا مراکز کانون پرورش فکری استان از بعد کیفیت و کمیت، در زمره مراکز برجسته و برتر سطح کشور باشد. همه مسوولان و مربیان باید با همت والای خود، شایستگی و  توانایی خود را در بین مراکز کشور نشان دهند و در روند  ارزیابی، جایگاه ممتازی را در سطح کشور کسب کنند.

براساس این گزارش، سید محمد قلمکاریان، بر تعامل مراکز کانون پرورش فکری شهرستان ها با فرمانداری ها و دیگر ادارات و نهادهای فرهنگی و اجرایی در سطح شهرستان، برای برگزاری بهتر و شایسته تر فعالیت ها و برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی در سطح استانی و کشوری تاکید کرد.

همچنین مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، تحقق و دستیابی به اهداف و سیاست های کانون پرورش فکری در چگونگی اجرای برنامه های سال ۹۹ را با اهمیت دانست.

در این نشست، سید محمد قلمکاریان از همکاری و مشارکت تمام مسوولان و مربیان مراکز کانون پرورش فکری استان از اجرای مطلوب و باکیفیت برنامه های پیک امید مجازی در ایام نوروز و قرنطینه سپاسگزاری و قدردانی کرد.

همچنین، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان اصفهان بر اجرای فعالیت هایی با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‎خوانی، انجام فعالیت‌های کتاب‌محور، فرایند محور و تمرکز بر تولید آثار فرهنگی، هنری و ادبی، تاکید کرد.

تبیین چشم انداز ۱۴۰۰ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از دیگر مباحثی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان جلسه نیز مقرر شد تا نشست بعدی این شورا در روزهای آتی و با مشارکت بیشتر مسوولان و مربیان مراکز کانون پرورش فکری استان برای برنامه ریزی شفاف تر و  دقیق تر فعالیت ها و طرح های سال ۹۹ برگزار شود.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =