کد خبر: 296956
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
«روزی یک اژدها» انیمیشن می‌شود

انیمیشن «روزی یک اژدها» به کارگردانی محمدعلی سلیمان‌زاده و با تهیه‌کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محمدعلی سلیمان‌زاده که کارگردانی انیمیشن «روزی یک اژدها» را با حمایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر عهده دارد، درباره گروه سنی مخاطبان این اثر گفت: این انیمیشن برای مخاطبان نوجوان و بر اساس کتاب «حکایت آن اژدها» نوشته زنده‌یاد  نادر ابراهیمی ساخته می‌شود.

وی درباره تکنیک مدنظر برای ساخت انیمیشن «روزی یک اژدها» افزود: برای ساخت این انیمیشن از تکنیک دوبعدی استفاده می‌کنیم.

سلیمان‌زاده درباره داستان این انیمیشن توضیح داد: مردی هر روز عادت دارد کفش‌های خود را بازدید کند. یک روز صبح به جای سنگریزه یا حشره، اژدهایی کوچک از کفش او بیرون می‌افتد. وی اژدها را با خود به خیابان و محل کار می‌برد، با توجه مردم اژدها رشد می‌کند و بعد از عادی شدن اژدها برای مردم و وقتی توجه‌شان به آن کم می‌شود، اژدها کوچک‌تر می‌شود تا جایی که مرد می‌تواند با سنجاقی آن را به سینه خود بزند.

وی تأکید کرد: رویکرد اصلی ما در این انیمیشن پرداختن به موضوع عادت کردن مردم به موضوع‌ها و اتفاق‌های مختلف است.

کارگردان «روزی یک اژدها» در پایان سخنان خود درباره زمان تولید و ساخت این اثر اظهار کرد: تولید این انیمیشن به تازگی شروع شده است و بیش از یک سال ساخت آن زمان می‌برد.

سلیمان‌زاده تاکید کرد که اکنون تصویری را به‌عنوان اتود اولیه برای این فیلم طراحی کرده‌ام و این تصویر ممکن است تغییر کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =