کد خبر: 296997
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳
بازدید 72267
کلاس های کانون زبان ایران، به صورت آنلاین برگزار می شود

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: کانون زبان ایران در ترم بهار به شیوه های متنوع، کلاس های آموزشی خود را برگزار می نماید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، دکتر سید محمد قلمکاریان با بیان این که کانون زبان ایران در استان اصفهان با شیوع بیماری کرونا به منظور حفظ سلامتی زبان آموزان و توجه به آموزش مستمر و پیوسته، پس از برگزاری جلسات کارشناسی، شیوه های متفاوتی را برای برگزاری کلاس های ترم بهار در نظر گرفته است اظهار داشت: چنانچه می‌دانید شیوع بیماری کرونا در برخی از شهرهای استان، هم چنان ادامه دارد و حفظ سلامتی کلیه زبان آموزان، مدرسان و کارکنان کانون زبان، بسیار حائز اهمیت است. از سوی دیگر آموزش زبان باید مستمر و پیوسته باشد؛ زیرا زبان امری فرار است و ممکن است فاصله زمانی، موجب اختلال در زنجیره یادگیری شود. بر این اساس و با توجه به شرایط حاکم بر استان تا اطلاع ثانوی کلاس ها با شیوه های جدید برگزار می گردد.

وی افزود: در نخستین روش ۴ جلسه ابتدای ترم که در بازه زمانی اردیبهشت قرار می گیرد به صورت آنلاین و در صورت موافقت ستاد مدیریت بیماری استان، کلاس های خردادماه با رعایت کامل اصول بهداشتی به صورت حضوری برگزار می گردد و درصورت عدم مجوز ستاد مدیریت بیماری تا پایان ترم همچنان به صورت آنلاین ادامه خواهد داشت.
 
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در ادامه گفت: با توجه به زیرساخت های فراهم شده، مزایای علمی و آموزشی و تسریع در شروع آموزش، امکان لازم برای شرکت در کلاس ها به صورت آنلاین (برخط، زنده، صوتی و تصویری) فراهم شده است؛ زیرا گذشته از اینکه تفاوتی چندانی با کلاس حضوری ندارد، مدرس و زبان آموزان به صورت زنده و چهره به چهره در تعامل هستند.

سید محمد قلمکاریان همچنین گفت: با پیگیری های به عمل آمده امکان برگزاری کلاس های زبان به دو روش آنلاین و آفلاین نیز مهیا است. در کلاس آفلاین برای یک گروه، تعدادی ویدئو ارسال می گردد؛ اما در کلاس آنلاین، مدرس و زبان آموز هم‌زمان وارد سامانه می‌شوند و می‌توانند با یکدیگر مکالمه صوتی و حتی تصویری داشته باشند.

وی در ادامه افزود: تمام جلسات کلاس آنلاین در همان روز و ساعت انتخاب شده توسط زبان‌آموز در زمان ثبت‌نام، بر روی خط اختصاصی (به نشانی: e-ili.ir  ) برگزار می‌گردد و در آن فقط زبان‌آموزان همان کلاس حضور خواهند داشت؛ در واقع شیوه ارتباط در کلاس آنلاین کاملا شبیه کلاس حضوری است؛ فقط در بستر اینترنت صورت می‌گیرد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ادامه داد: قابلیت‌هایی دیگری همچون نمایش تصویر، بنر، پخش پادکست، پخش ویدئو کلیپ، کلیپ صوتی و پاورپوینت در این سامانه وجود دارد، همچنین مدرس می‌تواند در این محیط از زبان‌آموزان سوال بپرسد، امتحان بگیرد و تکالیف آن‌ها را بررسی نماید و امکان ضبط محتوای کلاس نیز وجود دارد.

شایان ذکر است کانون زبان ایران یک موسسه دولتی وابسته به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  است که نزدیک یک قرن است در زمینه آموزش زبان های خارحی فعالیت می کند در شعبه های کانون زبان ایران که در استان اصفهان فعال هستند علاوه بر زبان انگلیسی،زبان های آلمانی، فرانسه، روسی، عربی و اسپانیایی نیز بر اساس استانداردهای روز و با بهره گیری از اساتید محرب تدریس می شود.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =