فراخوان «تمرین همدلی» ویژه‌ی فرزندان مدافعان سلامت در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

فراخوان تمرین همدلی به منظور تجلیل از فرزندان مدافعان سلامت رد سیستان و بلوچستان توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، فراخوان «تمرین همدلی» ویژه‌ی فرزندان مدافعان سلامت در کانون استان منتشر شد.

مدیرکل کانون استان با اعلام این خبر گفت: همه‌گیری ویروس کرونا در این روزها سبک زندگی مردم را به طور گسترده‌ای تغییر داده و خانواده‌ها ساعت‌های طولانی‌تری را در کنار یک‌دیگر سپری می‌کنند.

معصومه هادی در ادامه افزود: در این میان کادر درمان کشور، که این روزها به عنوان مدافعان سلامت، در خط مقدم مبارزه با این بیماری ناشناخته نقش‌آفرینی می‌کنند، کمتر در کنار خانواده حضور دارند و فرزندان این عزیزان، علاوه بر فشارهای ناشی از وجود این ویروس، زمان کمتری را در کنار پدر و مادرهای خود می‌گذرانند.

وی سپس عنوان کرد: رسالت کانون در راستای ارایه‌ی خدمات فرهنگی، هنری و ادبی به همه‌ی کودکان و نوجوانان از یک‌سو و ضرورت قدردانی از صبوری فرزندان مدافعان سلامت، از سوی دیگر، مجموعه‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان را برآن داشت تا برای تجلیل از این عزیزان، که روزهای زیادی را از والدین خود دور بوده‌اند، مسابقه‌ای طراحی کند.

عکس، عکس‌نوشته، کلیپ، پویانمایی، نقاشی، شعر و قطعه‌ی ادبی قالب‌های این فراخوان هیجان‌انگیز است که مدیرکل کانون به آن اشاره کرد و از همه‌ی فرزندان مدافعان سلامت خواست آثار خود را تا پایان خردادماه ۱۳۹۹ به کانون ارسال کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند با درج مشخصات کامل خود شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تماس، و محل کار پدر و مادر، آثار خود را از طریق پیام‌رسان واتس‌اپ به شماره ۰۹۰۳۲۰۷۴۰۰۴ ارسال کنند.

پس از بررسی آثار، نتایج این مسابقه تا ۱۵ تیرماه اعلام و به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

قابل ذکر است آثار شرکت‌کنندگان در این فراخوان به همراه آثار سایر اعضای کانون استان جهت شرکت در مهرواره‌ی کشوری «دست‌های پاک» و «تمرین همدلی» به دبیرخانه‌ی مرکزی در تهران ارسال خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =