مرکز فراگیر کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان فعالیت خود را در فضای مجازی آغاز کرد

اعضای مرکز فراگیر کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان فعالیت مجازی خود را برای ارایه‌ی خدمات به کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه آغاز کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مرکز فراگیر کانون استان فعالیت خود را در فضای مجازی آغاز کرد.

با توجه به تعطیلی مراکز فرهنگی‌هنری، به منظور کمک به قطع زنجیره‌ی کرونا، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور فعالیت‌های خود را به طور گسترده‌ای در فضای مجازی گسترش داد به طوری‌که روزانه با تولید محتواهای متنوع و جذاب و انتشار آن در سطح شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، علاوه بر اعضا، مخاطبان تازه‌ای را از خدمات فرهنگی، هنری، ادبی و علمی کانون بهره‌مند کرده است.

در ادامه مربیان در مراکز فرهنگی‌هنری با ایجاد کانال‌های تخصصی، با هماهنگی با خانواده‌های اعضا، آموزش‌های تخصصی خود را از سر گرفتند و در فضایی امن به ارایه‌ی خدمت پرداختند.

در این میان مرکز فراگیر کانون در زاهدان، که در زمینه‌ی ارایه‌ی خدمت به کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه فعالیت می‎کند، نیز همگام و هم‌زمان با دیگر مراکز کانون، با ایجاد کانال‌هایی در فضای مجازی، آموزش مخاطبان خود را با رعایت گروه سنی(کودک و نوجوان) و جنسی آنان آغاز کرده است.

قابل ذکر است پیش از این نیز مراکز فرهنگی‌هنری استان فعالیت خود را در زمینه‌ی ارایه‌ی خدمات کانون به اعضا و دیگر مخاطبان آغاز کرده بودند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =