کد خبر: 297151
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
بازدید 1362
برندگان مسابقه «خانه دوست‌داشتنی» مشخص شدند

مسابقه نقاشی و عکاسی «خانه دوست‌داشتنی» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمان با اعلام اسامی برندگان به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، مسابقه نقاشی و عکاسی «خانه دوست‌داشتنی» با موضوع بهار در خانه، بازی‌های من در خانه، ای‌کاش و آزاد ... از سوی کانون پرورش فکری کودکان استان کرمان با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان با شیوع ویروس کرونا و تشویق بچه‌ها و خانواده‌ها به در خانه ماندن و استفاده مفید از روزهای خانه‌نشینی از اوایل فروردین ۹۹ با اعلام فراخوان آغاز به کار کرد.

بنابر این خبر، از بین ۴۰۰ اثر نقاشی که به صورت عکس از نقاشی ارسال شدند و حدود ۱۵۰ قطعه عکس رسیده به دبیرخانه مسابقه، ۲۵ اثر نقاشی و ۱۵ قطعه عکس به عنوان آثار شایسته تقدیر با داوری نجمه‌خاتون خداترس معاونت فرهنگی، مهین شهمرادزاده کارشناس مسول هنری، مژگان ابراهیم‌پور کارشناس هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان انتخاب شد.

این در حالی است که، ریحانه زاده‌محمودآبادی، مرجان مهرابیان، فرزانه اشرف گنجویی، فاطمه محمدعلی‌بیگی، آیدین نیک‌نفس، فاطمه محمدحسنی، زهرا هنری، نازنین‌زهرا خواجویی، مونا نوری، سوگند سلاجقه از شهر کرمان، کیمیا اسماعیلی و محمدصالح شفیعی از راور، وانیا شمسی و عاطفه‌سادات میرمخلصونی از رفسنجان، پارسا اشرف‌زاده و مبینا فردین از بافت، آلا محمدی از انار، نگین خواجویی از سیرجان، رقیه دوراندیش از بم، زهرا اسماعیلی از ماهان، صهبا پورجعفری از گلباف، فاطمه چناریان از چترود، علیرضا محمدی از کوهبنان، علی‌اصغر پورحبیبی از زرند و همایون کارخانه از تهران برندگان بخش نقاشی این مسابقه هستند.

همچنین اسامی مرجان مهرابیان، آیدا پشته‌شیرانی، لاله نعمتی، پارسا رمضانی و علیرضا امامی از شهر کرمان و فاطمه‌زهرا کارگر، ریحانه شمسی و سحر گلکار از شهربابک و طیبه ایرانمنش، رز کاردوست و رقیه صفاری از پاریز، حدیث چرامین و سحر بنی‌ابراهیمی از سیرجان، صهبا پورجعفری از گلباف و فاطمه میرزایی از بم به عنوان برندگان بخش عکاسی مسابقه خانه‌دوست‌داشتنی اعلام می‌شود.

بر همین اساس، جوایز این مسابقه به مبلغ ۵۰۰ هزار ریال با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی استان به شماره حساب برندگان واریز خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =