انجمن‌های هنری و ادبی، بهترین راه کار برای معرفی استعدادهای عرصه هنر و ادبیات کشور است

مدیرکل اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، با تاکید تداوم برگزاری انجمن‌های هنری وادبی ویژه نوجوانان را ازمهمترین برنامه‌های کانون آذربایجان شرقی در سال ۹۹ عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، علی بینش با اعلام این مطلب تاکید کرد، تجربه فعالیت گروهی، تحمل دیدگاه‌های منتقدان و ایجاد اعتماد به نفس واقعی برای تداوم حضور اثرگذار در عرصه هنر و ادبیات مهمترین دستاورد انجمن‌های هنری و ادبی است که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

مدیر کل کانون آذربایجان شرقی با بیان اینکه این انجمن‌ها درحال حاضر و به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی در حال برگزاری است،  افزود: درحال حاضر ۵ انجمن ادبی و هنری درسطح استان آذربایجان شرقی و با حضور نوجوانان علاقه‌مند و مستعد به صورت فعال، جلسات خود را برگزار می‌کنند.

وی انجمن‌های داستان و شعر شهریار و نیز انجمن هنرهای نمایشی ، عکاسی و هنرهای تجسمی را ۵ انجمن فعال استان عنوان کرد و در عین حال افزود: جلسات این انجمن‌ها با دعوت از چهره‌های شاخص هنر و ادبیات کشوری و استانی و به منظور بهره‌مندی از تجربیات این اساتید برگزار می‌شود.

بینش از خانواده‌ها خواست در صورت علاقه‌مندی فرزندان نوجوان خود به فعالیت‌های هنری و ادبی به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مراجعه نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =